Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja sitten jos tilaat hiekkaa niin on erikseen hiekkalaatikkohiekkaa ja sitten lasten leikkipaikkojen leikkihiekkaa joka on ns. turvahiekkaa ettei taaperot satuta itseään.
Suosittelen sitä hiekkalaatikkohiekkaa. Kyllä naperona harmitti, kun oli väärää hiekkaa takapihan hiekkalaatikossa. Ei kakun kakkua saanut tehtyä.

Jos lentäisi joulun alla Hong Kongiin ja hyppis pikkuhiljaa kohti Kuala Lumpuria...Lembehillä tarttis käydä pulahtamassa, mutta mitä muuta? Hong Kong - Manila - Bali - Lembeh - Kuala Lumpur? Skipatakko filippiinit vai jotain muuta tilalle? Manilasta Balille matkatessa tulis lento KL:n kautta, mikä tuntuu vammaselta.
Aivan sama, hyvältä kuulostaa. Mä en pääse mihinkään lomailemaan sätänä

Minäkin lomailen kotioloissa, korkeintaan kerran vuoteen hotelli yö isänmaamme suurkaupungissa, eli tampereessa tai hellssink

matkustus on niin kallista, esim. juna

Todellisuudessahan mr futher taitaa rakennella rantalentopallokenttää.
spWZDv68ouvoA.gif

200.gif

Minäkin lomailen kotioloissa, korkeintaan kerran vuoteen hotelli yö isänmaamme suurkaupungissa, eli tampereessa tai hellssink

matkustus on niin kallista, esim. juna

Kotona on hyvä olla, kyllähän sitä kiinnostais jollain tasolla ulkomaan matkailu mutta mitä mä siellä ulkomailla tekisin? Paha sanoa, en kyllä osais vaan löhötä rannalla eikä jaksa kiertää kohteita, laiska mikä laiska.

Itse tosin olen aikalailla viittä vaille mökkihöperö.

Vielä vähän syvempi kuoppa. Sitten kun jälkikasvu ei enää tee hiekkakakkendaaleja niin voi itse tehdä siinä rosvopaistia.

Back
Ylös Bottom