Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei perhhana jaksa roikkua enään tangossa vaakatasossa kun voimat loppuu turhan läskin kannattelusta.

Muutenkin huomannut, että en jaksa enään hikoilla 24/7 joka paikassa. Kevyenä on iisimpää + olen ruuasta nauttiva en vain sitä pakosta syövä.

Keksejä syön, silti.

Lähtökohtaisesti väittäisin, että on tosi kevyttä porukkaa. Saamari ukot, mun eukko painaa enempi kuin te. Syökää keksejä.
Makunsa kullakin ja voi > 87 kg tyttökin toki olla sillai sisäisesti kaunis...

Mitä kekseihin tulee, niin ennemmin suosittelen olutta ja muita alkoholivirvokkeita. Saa hauskaa samalla rahalla.

Tämä nyt oli vain irvailua literaalisen tulkinnan sijaan. Alkoholi: vahva ehkä. Huonoksi sitä on muuttunut kun ei sekään enää maistu.
No toi vaatii vaan vähän harjoitusta. Otat tavoitteeksi vaikka 6 olutta per lätkämatsi tällä viikolla (ke, pe ja la).
Jos ei meinaa mennä, ei muuta ku eukko auttamaan ja pakkotoistoina loppuun.

Ens viikolla sitten pelipäivät ti,ke pe, la ja tuolloin kannattaa koittaa vaikka viikon pyramidisarjaa 8->10->12->16. Seuraava välieräviikko samoilla ja finaaliviikolla voi sitten jo koittaa maksimeja parina päivänä ja kevyemmin muina päivinä.

Minä ainakin olen iloinen pullukka. Ei aamupainoa tältä päivää. #74ish.
Sama (ei paino...eikä iloisuus).

14907763576271724667908.webp

Back
Ylös Bottom