Kun on ilkivaltaa ja parkkiturvaa sekaisin, niin menee niiden omavastuiden mukaan. Ja kun taas on ilkivaltaa, niin vakuutusyhtiö ei anna korvauspäätöstä ennen kuin kytät lähettää siitä kuittauksen. Tein toki kytille heti rikosilmon kun vauriot havaittiin, mutta tehän tiedättekin jo paljonko Suomen poliisia kiinnostaa mun asiat, ne ei sieltä mitään tule lähettämään, tuskin avaavat koko keissiä koskaan. Fenniassa oltiin kuitenkin ymmärtäväisiä ja uskoivat mun sanaa ja laittavat sen työn alle jos niiden tarkastaja tänään päättää, että ilkivaltaa on. Mulla on kaskossa kaikki mitä saa, joten sanoin sinne, että ihan sama mulle vaikka hirvi olisi oven potkassut, niin menkööt hirvivakuutukseen.
Tänään sit se tarkastaja menee sinne katsomaan mitä vakuutusta tossa nyt sitten käytetään, lokari meni heti normaaliin parkkiturvaan, mutta ne ei osaa kuvien perusteella päättää mihin kaksi muuta menee, korjaamon kuvat olivat kuulemma pimeitä.
Mut toivotaan nyt, ettei tässä tartte maksaa 600 euroa omavastuuta, koska kyllä tää alkaa sitten oikeesti korpeemaan.