Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuollaista itsensämaalaamista on kyllä vaikea ymmärtää, mutta niin on montaa muutakin asiaa, joten ei parane herraa syyttää valinnastaan.

vastaus, ei kiva jos aholaidan kalsariasu kesälläkin päällä

Kylläpäs sitä nukkui aivan kanttuvei. Kahvit jo ryystetty, nyt junassa hierontapallon kanssa. Pitikö tää nyt laittaa peffaan vai selkään?
Sama, mutta väsy on kauhia...mitä tuohon palloon tulee, riippunee pallosta ja omistajasta. Vain taivas on rajana:

MaineFrame0713B-copy-600x403.jpg

Erittttäin positiivista jakoi InCap.

Pörssi kun aukee, niin mennään alamäkeä kuin konkkaa kohti. Se on saletti se. Seilaa välillä todella erikoisesti vaikka tulosta puskee niin perkuleesti.

Poliisit pysäytti eilen, ne ihan selvästi odotteli just mua tuossa 4-tien varressa. Katto ajokortin ja totesi että tää on ihan ok, heippa!

Naurahdin tuossa aamulla töihin ajellessani kun tajusin, että se viikonloppuna isän naisystävältä saamani litran pussi kuivattuja sieniä (suppiksia) on edelleen keskellä auton kojelautaa oikein paraatipaikalla. Ei niiltä ilmeisesti siis sienet ainankaan ollut kadoksissa kun ei kerran kiinnostanut.

Osallistun opintopisteiden toivossa journal clubiin, jonka aikataulut ovat venyneet ja vanuneet ja joka jokseenkin rassaa mua jo. Olen aikaisemmin kiukkuisena mouhottanut, kun aikataulut eivät pidä ja muut eivät viitsi antaa seuraavan kerran artikkelia luettavaksi ajoissa ja miten törkeää sellainen käytös on. No tällä kertaa sitten itse onistuin unohtamaan, että olen vuorossa torstaina esittelemässä artikkelia ja lupasin toimittaa sen jo viime viikolla. Aamulla herätessä eka ajatus oli "ai niin!" :nolo:

En muuten voi suositella turkish getupin maksimin kokeilua kahvakuulalla lämmittelemättä siksi, että näki Youtubessa jonkun pikkunaikkosen tekevän sen 32 kilolla. Nimimerkillä, selkä nyt niin kipeä ettei henki meinaa kulkea.

Erittttäin positiivista jakoi InCap.

Pörssi kun aukee, niin mennään alamäkeä kuin konkkaa kohti. Se on saletti se. Seilaa välillä todella erikoisesti vaikka tulosta puskee niin perkuleesti.
Hoho, vasta 6,4 % miinuksella. Sehän meni kuten aprikoinkin. Positiiviset uutiset on hyvä kääntää miinukseksi.

Minä alan viljellä taas tomaattia. Chili nyt on perus, mutta tomaatti uutena tulokkaana muutaman vuoden takaa.

Laittaako helppoon multaan vai pitäiskö taas vesiviljelyä harrastaa. Siinä pulma.

ei tule osinkoa ei, incapista

katsoiko ensimmäinenkään kunti eilen ehtoolla talvivaaradokumenttia

oli taas melkomoista yle-propagandaa, aivan huvitti

ei tule osinkoa ei, incapista

katsoiko ensimmäinenkään kunti eilen ehtoolla talvivaaradokumenttia

oli taas melkomoista yle-propagandaa, aivan huvitti
Eipä sieltä parane osinkoa odotella, on se ollut ilmoilla jo pitkään. Mutta kai se jollekin nyt yllätyksenäkin tuli, jos ei ollut yhtiöö muuten seurannut. Kasvuyritys muutenkin, joten parempi satsata muuhun, mielestäni.

Salkussani mikään jaa osinkoa tällä hetkellä. Ei tässä ihan Nallena niistä päästä siis nauttiin.

Minun takstiikka taas on ollut keskittyä osinkoa onely papereihin

on kyllä muutamia harrastusmielessä ostettuja mistä ei tule, mm. incap

katsoin eilen että ulkomaiset sijoitukset ovat +15% uuden presidentin jälkeen

Eikös nyt kannata sijoittaa siihen virmaan joka kouluttaa astronautteja puhelinsovelluksen avulla. Mukana on sakukoivut sun muut.
Ei muuta ku rivi kiinni ja vermoon.

Back
Ylös Bottom