Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siihen on syy, miksi jengi tietää Miken. Siihen on syy, miksi kukaan ei tunne jonneja.

Totta. Mike on luonut pakkiksen ja tehnyt tästä ison jutun ja samalla on tunnettu nimi punttiskenessä.

Just sen takia ei kannata ihmetellä jos ihmiset naureskelee netissä kun teet jotain tyhmää. Ei ketään kiinnosta minkään normaalin hermannin pelleilyt, mutta kun sen tekee tunnettu henkilö ja joka vielä menee niihin batteihin, niin soppa on valmis.

Taidat olla aika uusi internetissä

giphy.gif
Kyllä, mutta kyllä minä idiootin ( jolla on paha olla) tunnistan

Eihän sua edes tarvitse mitenkään kytätä :D

img_9191-jpg.141453

Tämmöset naarmut ilkivaltaa? Kerroppas, että miten tämmösiä naarmuja saa tehtyä ilkivaltaisessa mielessä

giphy.gif
Älä vain kato sitä toista kuvaa nokkapellistä. Tämä on just vihaajien ongelma, vääristellään todellisuutta vaikka puusilmäkin näkee miten asiat oikeasti on. Sä jo myönsit, että trollaat, joten ei sun viesteillä enää mitään pointtia ole.Mut vielä kerran, saatko tästä jotain tyydytystä? Miksi vaivautua?

Älä vain kato sitä toista kuvaa nokkapellistä. Tämä on just vihaajien ongelma, vääristellään todellisuutta vaikka puusilmäkin näkee miten asiat oikeasti on. Sä jo myönsit, että trollaat, joten ei sun viesteillä enää mitään pointtia ole.Mut vielä kerran, saatko tästä jotain tyydytystä? Miksi vaivautua?

No mutta kerro nyt, että miten tuommoiset jäljet tehdään tai miten helma potkitaan mutkalle?

Just sen takia ei kannata ihmetellä jos ihmiset naureskelee netissä kun teet jotain tyhmää
Kuten esim mitä? Ne naureskelee kaikelle, jopa sille kun teen videoita ja sille kun en tee videoita. Kyse ei ole siitä mitä teen tai mitä oon tekemättä. Kyse on siitä, että mitä nää huutelijat ovat itse saaneet aikaan? Eivät yhtään mitään ja se se ongelma onkin.

No mutta kerro nyt, että miten tuommoiset jäljet tehdään tai miten helma potkitaan mutkalle?
Ovi potkitaan kengällä, kenkä on jalassa. Potkaiseminen tapahtuu usealla eri lihaksella, lonkan koukistajalla, etureiden ojentajilla sekä lantion kiertoliikkeellä. Kuten valkoisessakin, niin sama homma mustassa, sanoivat, että ei ole auton ovella tehty vauriosta päätellen, vaan isketty jollain, esim jalalla.

Kuten esim mitä? Ne naureskelee kaikelle, jopa sille kun teen videoita ja sille kun en tee videoita. Kyse ei ole siitä mitä teen tai mitä oon tekemättä. Kyse on siitä, että mitä nää huutelijat ovat itse saaneet aikaan? Eivät yhtään mitään ja se se ongelma onkin.

Sä oot jonkinasteinen julkisuuden henkilö, joten koita myös kestää se.

Ovi potkitaan kengällä, kenkä on jalassa. Potkaiseminen tapahtuu usealla eri lihaksella, lonkan koukistajalla, etureiden ojentajilla sekä lantion kiertoliikkeellä. Kuten valkoisessakin, niin sama homma mustassa, sanoivat, että ei ole auton ovella tehty vauriosta päätellen, vaan isketty jollain, esim jalalla.

Aika rautavarpaita kun potkivat helmat lommolle. Mites noi erilaiset naarmut? Milläs ne on vedelty :rolleyes:

Aika rautavarpaita kun potkivat helmat lommolle. Mites noi erilaiset naarmut? Milläs ne on vedelty :rolleyes:
No sovitaanko niin, että sano mitä haluat mun vastaavan, koska selkeesti mikään vastaus ei kelpaa, niin en jaksa enää vastailla sulle. Sovitaan sitten niin, että olen itse auton telonut.

Nokkapelliin naarmut ei voi tulla autosta, vaan ne on vedetty jollain muulla, en tiedä millä. Mutta toki sun maailmassa nekin on mun tekemiä.

No sovitaanko niin, että sano mitä haluat mun vastaavan, koska selkeesti mikään vastaus ei kelpaa, niin en jaksa enää vastailla sulle. Sovitaan sitten niin, että olen itse auton telonut.

Nokkapelliin naarmut ei voi tulla autosta, vaan ne on vedetty jollain muulla, en tiedä millä. Mutta toki sun maailmassa nekin on mun tekemiä.

Niin no minä en oo puhunut niistä, vaan noista naarmuista. En millään käsitä, että millä ne saisi oikein tehtyä.

Nuo takakulman naarmut on tullut joko siitä, että sinä itse olet ajanut sen johonkin, tai joku muu on ajanut siihen autolla. Loput jäljet nyt ehkä voikin olla ilkivaltaa.

Paska tuuri tosin saa olla, että eka joku kolhii autoa ja sit poistuu paikalta ja sit vielä tulee jotkut ja potkii kyljet lommoille ja vielä naarmuttaa konepeltiä :rolleyes:

^ Mistäs sä voit tietää vaikka sama kusipää on tölövässy siihen jollakin corollan paskalla kuin se joka on murjonu myös muualta? Tosiaan paska tuuri pitää olla et eri tekijä noilla, eiköhän tuo ole selevä et noi on saman henkilön tekemiä. Jossain ruosteisessa corollan romussa ei paljoo lommot paina.

Tiedän tunteen kun omaa autoa naarmutetaan, minun autoa naarmutettiin pariin eri otteeseen vuosia sitten eikä naarmuttelija ikinä jäänyt kiinni vaikka vähän hajua olikin kuka se voisi olla mutta kun ei ollu todisteita niin paha mennä syytteleen.

Jotenkin tuntuu, että kyseessä on nykysuuntaus netissä. Joka paikassa missä voi nimettomänä päätään aukoa, niin se tehdään. Korostuu varsinkin forumeilla, mihin ei tarvitse edes rekisteröityä. Lopputuloksena on lukuisia forumeja, joissa ei olekaan mitään muuta sisältöä jäljellä kuin ne toisiaan trollaavat apinat.

Tiukasti vaan jäähyä tuommoisille, niin säilyy edes yksi luettava palsta.

Huoh. Aika rasittavaa paskaa. Anna Mike "mennä tunteisiin" ja laita bannia heti, ei tällaista jaksa lukea. Ei nää pellet tajua että kun niille sanoo "hanki elämä" se ei ole vittuilua, ongelma on siinä ettei ne tajua kuinka perseestä niiden elämä on jos ne saa yhtään mitään tyydytystä tästä paskasta. Ihan sama vaikka muuten niillä olis elämässä kaikki hyvin, jos tällainen luo yhtään mitään fiiliksiä niin päässä on vikaa. Ja se näkyy sitten kaikessa. Eihän kukaan voi oikeasti olla luomassa mitään positiivistä maailmaan jos viettää vapaa-aikaansa tällaiseen. Ihmiset jotka tekevät jotain hyödyllistä eivät ehdi tuhlaamaan aikaansa nettitrollailuun. Mutta ei nää tajua. "Hanki elämä" tarkoittaa niille vain "haista vittu", ei ne ymmärrä että niiden elämästä oikeasti puuttuu jotain ja sen löytäminen saattaa vaatia ihan oikeaa terapiaa.

Näin muuten samanlaisia paskoja naarmutuskuvia juuri hiljattain kun autohuollon poika kolhi meidän autoa. Raidat pitkin kylkeä ja ovet lommolla. Vaimo otti kuvia puhelimella mutta ei niistä nähnyt mitään, vasta kun auto oli kotona näin mitä oli tapahtunut. Vaimo on viikonloppukuvaaja joka voisi koska tahansa lopettaa päivätyöt ja aloittaa täyspäiväisen kuvaamisen mutta se tykkää pitää sitä vaan sivutoimena. Eli paska kuvaaja sekin. Eikö sitä edes hävetä kun sillä on aina jono kuvattavia heti kun se varaa pari tuntia studioaikaa...

Back
Ylös Bottom