Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä ole jonne, ota kahvi.1: Sanot itseäsi ammattikuvaajaksi, mutta nuo sun autosi vaurioista otetut kuvat on ihan vitun paskoja. Nyt noissa lähinnä esitellään sun naamaa ja autoa, eikä vaurioita.
2: Nuo kaikki vauriot on sen näköisiä, että olisit ite ajanut ton auton johonkin tolppaan tai betoniporsaaseen.
Tietysti saa hyvät skenaariot, kun roinarageissa peruuttaa auton johonkin ja sit vaan foorumille itkua lujaa 180 viestiä/sek. Sit vähän uhkaillaan turpaan vetämisellä ja muilla synttäriseteillä :D
Mutta nyt sä vasta kova jätkä ootkin. :DMun mielestä tollainen uhoaminen on tosi cool juttu. itekin harrastin sitä pienenä ja olin aika kova kaveri......... omasta mielestäni![]()
Puhuinkin lähinnä rikosrekisteristä, en tuomioista. Vituttaahan se varmaan maksella jotain 500e kivusta ja särystä.Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa pahoinpitelyistä voi saada niin naurettavan mitättömiä tuomioita, ettei tosikaan. Itse en ole ollut syytetyn penkillä, mutta todistajana. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, en minä ala tässä mitään skenaariota rakentamaan että mitä teet ja jäätkö kiinni. Sitten kun käräjillä mennään kavalluksiin ja petoksiin, niin alkaa sanktiot koveneen heti kerralla.
Älä ole jonne, ota kahvi.
Joo, osui niinQ tosi pahasti. Sun päivä on nyt pelastettu.Auts! Tais osua ;)
Joo, osui niinQ tosi pahasti. Sun päivä on nyt pelastettu.
Voi kuule jonne-reppana, mä nyt pahoittelen, että en ottanut sua varten valoilla kuvia autosta, VW centerillä kun ottivat vastapestystä autosta sitten kuvat itse vakuutusyhtiölle, mä vain nappasin nopsaan, mutta nyt harmittaa kun sun päivä meni pilalle kun en ottanut kunnolla. Olen syvästi pahoillani tuottamastani tuskasta, miten voin tämän sulle korvata?Ota ens kerralla vähän parempia kuvia maik ;)
Voisit vaikka pyytää jotain ohikulkijaa ottamaan kuvan, niin voisit ite mennä vapettelee siihen viereen laika boss;)
Avokado ei kuulu valioon, mutta käsittääkseni ihan kelpo kamaa. Hedelmiä tulee syötyä harvakseltaan ja vihreetä liian vähän, joten otan viherjauhetta sitten päivisin heradrinkissä.Mike, mitä mieltä oot avokadosta osana ruokailuja? Käytätkö? Miten yleisesti vihannekset ja hedelmät, miten paljon menee päivässä/viikossa?
Voi kuule jonne-reppana, mä nyt pahoittelen, että en ottanut sua varten valoilla kuvia autosta, VW centerillä kun ottivat vastapestystä autosta sitten kuvat itse vakuutusyhtiölle, mä vain nappasin nopsaan, mutta nyt harmittaa kun sun päivä meni pilalle kun en ottanut kunnolla. Olen syvästi pahoillani tuottamastani tuskasta, miten voin tämän sulle korvata?
Avokado ei kuulu valioon, mutta käsittääkseni ihan kelpo kamaa. Hedelmiä tulee syötyä harvakseltaan ja vihreetä liian vähän, joten otan viherjauhetta sitten päivisin heradrinkissä.
Kyllä sä nyt tiedät, että ne ottaa kuvat vakuutusyhtiölle kun kerroin. Ja sitten tiedät myös nyt että osaan ottaa kuvia jos haluan http://500px.com/MikeSirenJa minä kritisoin sun paskoja kuvia. Kyllä minä tiedän, että siellä otetaan kuvat vakuutusyhtiölle, mutta lähinnä nyt nauran noille sun ihan uskomattoman huonoille kuville joilla haluat niitä vaurioita esitellä täällä internetissä.
Saatoin myös vähän hörötellä kun ollaan heti vetämässä turpaan ihmisiä. Kertoo jotain ihmisen älykkyydestä, kun asiat ratkeaa turpaan vetämällä :D
Sitten ei sinunkaan pidä huutaa jos ja kun saat tuossa tilanteessa vaikka puukosta.Sinä aloitit väkivallan joten ole hiljaa kuin mies ja ota vastaan mitä tilasit.
Tosiasiassahan alat itkemään ja huudat poliisia ym apuun samalla kun koitat juosta karkuun ja jonku selän taakse piiloon.
Mieti sitä,näitä puukkosankareitakin on,siinä ei lihas tai voima auta,se teräs uppoaa samanlailla niin treenattuun kuin treenamattomaankin ja kummallakin alkaa pelottamaan ihan samanlailla kun huomaa että kappas,tässähän kuollaan nyt sitten. :D
Tuo sinunki "sankari"tarina ihmisen hakkaamisesta voi jonain päivänä päätyä ihan toisinpäin.Ja varmaan tulee päätymäänkin jos on kovin usein on tapana pieksää ihmisiä pelkästä sanomisesta.
Pointti tarinassa kuitenkin oli vaan, että ei tollasii mulkkui tartte taputella selkään ja antaa kaikkee anteeksi.No mihinkäs auton naarmuttaminen on ratkaisu? Omaan pahaan oloon? Mihin sun päätön avautuminen on ratkaisu? Samaan asiaan :DKertoo jotain ihmisen älykkyydestä, kun asiat ratkeaa turpaan vetämällä