Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tässä keskustelussa nähdään minusta hieno logiikka. Mike ostaa kalliin auton = joku tärvelee sen = Mike suuttuu = Mike on pahis, kun suuttui ja first world problems. Annetaan hippien mennä jatkamaan ilkivaltaa.

1: Sanot itseäsi ammattikuvaajaksi, mutta nuo sun autosi vaurioista otetut kuvat on ihan vitun paskoja. Nyt noissa lähinnä esitellään sun naamaa ja autoa, eikä vaurioita.

2: Nuo kaikki vauriot on sen näköisiä, että olisit ite ajanut ton auton johonkin tolppaan tai betoniporsaaseen.

Tietysti saa hyvät skenaariot, kun roinarageissa peruuttaa auton johonkin ja sit vaan foorumille itkua lujaa 180 viestiä/sek. Sit vähän uhkaillaan turpaan vetämisellä ja muilla synttäriseteillä :D

1: Sanot itseäsi ammattikuvaajaksi, mutta nuo sun autosi vaurioista otetut kuvat on ihan vitun paskoja. Nyt noissa lähinnä esitellään sun naamaa ja autoa, eikä vaurioita.

2: Nuo kaikki vauriot on sen näköisiä, että olisit ite ajanut ton auton johonkin tolppaan tai betoniporsaaseen.

Tietysti saa hyvät skenaariot, kun roinarageissa peruuttaa auton johonkin ja sit vaan foorumille itkua lujaa 180 viestiä/sek. Sit vähän uhkaillaan turpaan vetämisellä ja muilla synttäriseteillä :D
Älä ole jonne, ota kahvi.

Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa pahoinpitelyistä voi saada niin naurettavan mitättömiä tuomioita, ettei tosikaan. Itse en ole ollut syytetyn penkillä, mutta todistajana. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, en minä ala tässä mitään skenaariota rakentamaan että mitä teet ja jäätkö kiinni. Sitten kun käräjillä mennään kavalluksiin ja petoksiin, niin alkaa sanktiot koveneen heti kerralla.
Puhuinkin lähinnä rikosrekisteristä, en tuomioista. Vituttaahan se varmaan maksella jotain 500e kivusta ja särystä.

Ota ens kerralla vähän parempia kuvia maik ;)

Voisit vaikka pyytää jotain ohikulkijaa ottamaan kuvan, niin voisit ite mennä vapettelee siihen viereen laika boss;)
Voi kuule jonne-reppana, mä nyt pahoittelen, että en ottanut sua varten valoilla kuvia autosta, VW centerillä kun ottivat vastapestystä autosta sitten kuvat itse vakuutusyhtiölle, mä vain nappasin nopsaan, mutta nyt harmittaa kun sun päivä meni pilalle kun en ottanut kunnolla. Olen syvästi pahoillani tuottamastani tuskasta, miten voin tämän sulle korvata?

Mike, mitä mieltä oot avokadosta osana ruokailuja? Käytätkö? Miten yleisesti vihannekset ja hedelmät, miten paljon menee päivässä/viikossa?
Avokado ei kuulu valioon, mutta käsittääkseni ihan kelpo kamaa. Hedelmiä tulee syötyä harvakseltaan ja vihreetä liian vähän, joten otan viherjauhetta sitten päivisin heradrinkissä.

Saisko tänne jonkun eston, että jos liittyy tänään ei voi heti postata? Pysyis noi jonnet kurissa. Eiköhän noi oo just niitä naarmuttajia katsomassa nyt tätä ketjua, että ollaanko tekoset huomattu ja tyydyttävät samalla itseään.

Voi kuule jonne-reppana, mä nyt pahoittelen, että en ottanut sua varten valoilla kuvia autosta, VW centerillä kun ottivat vastapestystä autosta sitten kuvat itse vakuutusyhtiölle, mä vain nappasin nopsaan, mutta nyt harmittaa kun sun päivä meni pilalle kun en ottanut kunnolla. Olen syvästi pahoillani tuottamastani tuskasta, miten voin tämän sulle korvata?

Avokado ei kuulu valioon, mutta käsittääkseni ihan kelpo kamaa. Hedelmiä tulee syötyä harvakseltaan ja vihreetä liian vähän, joten otan viherjauhetta sitten päivisin heradrinkissä.

Ja minä kritisoin sun paskoja kuvia. Kyllä minä tiedän, että siellä otetaan kuvat vakuutusyhtiölle, mutta lähinnä nyt nauran noille sun ihan uskomattoman huonoille kuville joilla haluat niitä vaurioita esitellä täällä internetissä.

Saatoin myös vähän hörötellä kun ollaan heti vetämässä turpaan ihmisiä. Kertoo jotain ihmisen älykkyydestä, kun asiat ratkeaa turpaan vetämällä :D

Ja minä kritisoin sun paskoja kuvia. Kyllä minä tiedän, että siellä otetaan kuvat vakuutusyhtiölle, mutta lähinnä nyt nauran noille sun ihan uskomattoman huonoille kuville joilla haluat niitä vaurioita esitellä täällä internetissä.

Saatoin myös vähän hörötellä kun ollaan heti vetämässä turpaan ihmisiä. Kertoo jotain ihmisen älykkyydestä, kun asiat ratkeaa turpaan vetämällä :D
Kyllä sä nyt tiedät, että ne ottaa kuvat vakuutusyhtiölle kun kerroin. Ja sitten tiedät myös nyt että osaan ottaa kuvia jos haluan http://500px.com/MikeSiren

Mä en tiedä kertooko suuttuminen auton telomisesta niin paljoa ihmisestä kuin sun uskomaton teiniangsti, jossa sun todellisuus on aivan jotain muuta mitä meidän. Sun mielestä mä olen itse peruuttanut auton betoniporsaaseen ja varta vasten laitan ilkivaltaan kun parkkiturva korvaa omat kolhut. Ja mä haluun nähdä sen betoniporsaan, joka samaan aikaan teloo takapuskurin, sivuoven ja nokkkapellin yläsosan. Mahtaako sun maailmassa betoniporsaat olla ihan eläviä, että niillä on jalat ja ne liikkuu ja teloo autoja? Mut oikeestihan tässä ei ole kyse siitä mitä mun autolle on käynyt tai mitä kuvia on otettu, tässä on kyse siitä, että vuodatat sitä vihaa mua kohtaan siinä kuten monet muut jonnet anonyyminä. Nyt on taas saumaa kysyä, että miksi? Mitäs mä sulle olen tehnyt? En mitään, joten mikä sua reppanaa nyt ahdistaa? Kerro ihan omin sanoin. :D

Sitten ei sinunkaan pidä huutaa jos ja kun saat tuossa tilanteessa vaikka puukosta.Sinä aloitit väkivallan joten ole hiljaa kuin mies ja ota vastaan mitä tilasit.
Tosiasiassahan alat itkemään ja huudat poliisia ym apuun samalla kun koitat juosta karkuun ja jonku selän taakse piiloon.

Mieti sitä,näitä puukkosankareitakin on,siinä ei lihas tai voima auta,se teräs uppoaa samanlailla niin treenattuun kuin treenamattomaankin ja kummallakin alkaa pelottamaan ihan samanlailla kun huomaa että kappas,tässähän kuollaan nyt sitten. :D

Tuo sinunki "sankari"tarina ihmisen hakkaamisesta voi jonain päivänä päätyä ihan toisinpäin.Ja varmaan tulee päätymäänkin jos on kovin usein on tapana pieksää ihmisiä pelkästä sanomisesta.

Pitäiskö raiskatuksi tulleen naisen ajatella, että olis pitänyt aamulla tajuta, etten voi mennä ulos kun tuo kävi kimppuun ja syyttää itseään ? Ainahan siellä voi kaverilla olla mitä vaan taskussa, mut sama pätee kaikkiin asioihin. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu varmasti... Mut pysyttele sä kotona turvassa, siellä on pienen ja heikon ihmisen hyvä olla :) Pointti tarinassa kuitenkin oli vaan, että ei tollasii mulkkui tartte taputella selkään ja antaa kaikkee anteeksi.

Back
Ylös Bottom