Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on ihan väärä käsitys hätävarjelusta.... Se liittyy enempi henkilökohtaiseen koskemattomuuteen,oman hengen ja terveyden suojeluun. Jos vetää autonsa naarmuttajaa turpaan vaikka sitten ihan verekseltään,ei mene millään ko pykälän alle. Jokamiehen kiinniotto-oikeus on kaikilla,mutta siinäkään tilanteessa ei pakenijaa voi oikeastaan edes hapettaa ellei vastapuoli käyttäydy väkivaltaisesti.
Jos hätävarjelua haluais käyttää tuollaisessa ilkivaltatilanteessa, niin sen ilkivallantekijän pitäis jollain pesäpallomailalla tai vastaavalla uhata että väistä niin paskon sun autos tai saat turpaan. Tällöinkin jos alkais mättämään ilkivaltailijaa turpaan, sais tuomion hätävarjelun liioittelemisesta, koska sen ois voinut tönäistä kumoon ja istua päälle.
Opetus: Älkää vetäkö ketään turpaan missäänm tilanteessa, ellette ole aivan varmoja ettei se turpaanvedon kohde saa jostain selville teidän henkilöllisyyttä. Suomessahan on tullut hätävarjelun liioittelemisesta tuomioita jopa aseellisen varkaan vastustamisesta. Venäjällä taas saa hakata vaimoa ja lapsia laillisesti ja se jopa osoittaa hakkaajan olevan sosiaalisesti korkeampiarvoista kansaa.
LOL, jos mä oikeesti saisin kiinni mun auton naarmuttajan, niin vetelisin niin pataan ettei mitään. Samalla ryöstäisin sen ja veisin vielä automaatille, että nosta kaikki rahat. Vitun loiset, eivät ansaitse mitään muuta kuin kunnon selkäsaunan. Vittuako koskee toisen omaisuuteen.
Menee offtopikiksi, mut justhan täällä Suomessa vapautettiin hätävarjelun liiottelusta kun ampu laittomalla haulikolla tunkeutujaa naamaan, kahdesti.
Mut harmillinen juttu tommonen naarmuttelu. Jaksuhaleja täältäkin kaikille kellä on pahamieli![]()
Ei vittu ihmiset, nyt valot päälle :D Täällä ollaan sitomassa nilkoista vetokoukkuun ihmisiä kiinni ja vetelemässä pitkin mökkiteitä arttu wiskarin soidessa. Mitä noihin naarmuihin tulee niin ihan hyvin saattaa olla joku vanha mummo tai vaari joka ihan oikeasti huomaamattaan sivaltanut tosta? Aistit kun ei taida olla ihan samalla tasolla enään 70-vuotiaalla kun parikymppisellä. Ei nyt ruveta ristiinnaulitsemaan ketään tai mestaamaan. Vaikka se vituttaa ja ottaa kaaliin niin vakuutukset näitä varten on, vaikka sen omavastuun joutuukin maksamaan.
Niin, kannattaa ekana mennä sanomaan tuo sille, joka alunperin monottelee autoja. Sillä se ongelma on. Just tää on maailmassa hullua, kusipäisyydestä ei saisi rangaista. Jos mä tuun ja kusen sun sohvalle, niin onko se sun first world problem, vai mun totaalista kusipäisyyttä?Nyt kyse on autosta. Materiaalivahingosta. First world problem.
Niin, kannattaa ekana mennä sanomaan tuo sille, joka alunperin monottelee autoja. Sillä se ongelma on. Just tää on maailmassa hullua, kusipäisyydestä ei saisi rangaista. Jos mä tuun ja kusen sun sohvalle, niin onko se sun first world problem, vai mun totaalista kusipäisyyttä?
Sit kun suhteutetaan vähän, jos sun muijan persettä joku kourii ja haukkuu huoraksi, niin se on sun first world problem, koska jossain muualla ammutaan ihmisiä naamaan.
Kun tuota on selvästi autolla pyyhkäisty, todennäköisti vahingossa, niin lommo on voinut myös siinä tulla.
Vastizz :D
meth voi jättää mun viestien tulkinnan.
kuten mike tuossa jo "todistikin", että ei olisi kyse omaisuuden suojelemisesta vaan pataan vetämisestä..
Syytettynä selität et mä vaan suojelin omaisuuttani ja rotalla on silmät hakattu umpeen, niin sä siinä joudut maksumieheksi vaikka kuinka selittäisit.

Vatsis kyseli multa jo mielipidettä eilen tuosta ja ei mikään ruma nosto, vähän väkisin punnerrettu, mutta niin ne raudat painaa. Nyt varovasti miehen kannattaa ottaa, koska tossa mentiin jo apulihaksilla, ettei sitten satu mitään.Mikäs on Miken reaktio, kun Vastis vihdoin ja viimein (noin 4 vuotta myöhemmin uhosta) otti 200kg penkistä tässä ilmeisesti eilen? Omaan korvaan ihan hyvältä suoritukselta kuulostaa, varsinkin jos natuna otti. Tekniikasta varmaan aihettakin antaa palautetta, mutta kyllä tuo suht kevyeltä silti näytti, eikä mikään täys runkkupenkki kuitenkaan.
View: https://youtu.be/OwOc2nchXKM?t=641