CBB Marko Mielikäinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu
Penkkitekniikkahan on parantunut huomattavasti erään keissin ajoista. Ote näyttää ainakin leveämmältä (korjaa jos olen väärässä) ja toistot on hallittuja eikä ole jäätävää pomppua rinnalla. Perse vielä penkkiin niin hyvä tulee. Ja ei silleen, että itellä olis maksimi edes lähellä tota joten tunnustan opettavani isääni pissimään nyt.

QdOyknq.png

uus harrastus aloitettu? :D

On se kyllä kova.

Markon lämmittelyt on kyllä hurjia. 2v sit veivattiin jalat, ekana liikkeenä askelkyykky ja tokana takakyykky. Muistan ku Marko sano tekevänsä 120 kilolla takakyykkysarjat nii mä ajattelin päässäni että kyllähän mäki jaksan helposti vaikka onki vasta tokana liikkeenä, ku 4x190kg olin parhaimmillani kyykänny. Paskat, 50kg jäi itellä pohjaan ku oli "lämmittelyt" jo heikolle liikaa :D

Salitulokset ovat salituloksia, mutta...

Oletetaan vaikka (mikä on videon perusteella täysin realismia), että Vastizz saisi kisoissa nostettua 180kg ylös hyväksytyllä tekniikalla. Mikäli en Suomen voimanostoliiton sivuja ihan täysin tulkitse väärin, olisi se kaikkien aikojen kuudenneksi (jaettu viides korkeammalla painolla) kovin penkkitulos M23 120kg sarjaan. Edellisen ketjun vittuiluilumyrkystä huolimatta (tai sen ansiosta) taitaa olla poika kiistatta ihan palstan kovimpia punnertajia. :smoke:

Kiitos kaikille positiivisesta palautteesta!
Salitulokset ovat salituloksia, mutta...

Oletetaan vaikka (mikä on videon perusteella täysin realismia), että Vastizz saisi kisoissa nostettua 180kg ylös hyväksytyllä tekniikalla.
Pysäytys rinnalta syö multa maksimissaan 5-10 kiloa. 180 kilolla voin tehdä jo stoppipenkissä sarjaa, joten tollasia kommentteja on vähän ikävä lukea. Kunhan saan vielä vähän voimaa lisää, niin nostan 200kg kisatyylillä. Ja 120 kilosiin ottaisin ehkä hieman enemmän kuin tällä hetkellä. :D

Pysäytys rinnalta syö multa maksimissaan 5-10 kiloa. 180 kilolla voin tehdä jo stoppipenkissä sarjaa

Otin tuohon esimerkkiin ihan tarkoituksella reippaasti "turvamarginaalia", jotta mahdollisimman harva pääsisi tarttumaan (usein turhan paljon korostettuun) eroon kisanoston ja salipenkin välillä. Itse näin pitkäraajaisena annan myös merkitystä sille, ettei tuo nostomatka ole mistään kaikista lyhimmästä päästä... All in all, karmea tulos!

Back
Ylös Bottom