Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pitkän teletuubin kanssa ite ja/tai kaveri passiin sopivaan ikkunaan/ikkunoihin. Plus kamera autoon. Dekkarihommia vähän peliin. Vielä kaverit passiin valmiiksi ulosmenoreittien tuntumaan? No olishan tosta vaivaa aika paljon, mut vois olla äärimmäisen palkitsevaa.
Meinaat että pitäs ite plus ottaa kavereita mukaan valvomaan autoa 24/7? Ei töitä, ei unia, vahditaan vaan autoa kokoajan. Olis joo vähän vaivaa :D

Meinaat että pitäs ite plus ottaa kavereita mukaan valvomaan autoa 24/7? Ei töitä, ei unia, vahditaan vaan autoa kokoajan. Olis joo vähän vaivaa :D
Tuli vaan mieleen yli 3kg teletuubin omistajana mieleen. Ja tulokset olis varmaan eri luokkaa kuin poliisivoimien toimesta. No joo, hieman epärealistista, mut taitaa olla sekin että poliisi sais jonkun kiinni ilman että ite satsaa hommaan...

Melkein kandee toivoo, ettet saa kii, voi tulla kalliimmaks ku oot syytettynä pahoinpitelystä.. kiitos Suomen lain, joka ei anna sun puolustaa omaisuuttas.
toki kusipäistä touhuahan toi ja tekijät ois hyvä saada kiinni ja mielellään tukkapöllyn jälkeen vasta luovutus poliisille, mutta se vaan pitäisi järjestää jotenkin fiksusti.

Miten niin ei anna? Ookko ikinä kuullut hätävarjelusta tai yleisestä kiinniotto-oikeudesta?

Toi ylempi näyttää ainakin autolla tehdyltä, ja siihenkin autoon on kyllä jälkiä jäänyt?

Joo, tuo näyttää kyllä siltä, että parkkeeraustilanteessa on "raapaistu" viereistä autoa. Tuskin millään lailla tahallista, mutta yhtä kaikki aivan perseestä olla ottamatta yhteyttä jälkikäteen (olettaen, että rekisterinumeron avulla saa yhteystiedot). Itse kun viimeiset 4 vuotta olen työni puolesta joutunut ajamaan Kehä I sisällä merkittäviä määriä lähes päivittäin, niin kyllä noita sattuu (ihan valitettavan liian usein). Melkein kerran vuoteen joko itse ajaa johonkin auton (tai pylvään kulmaan) tai sitten toisinpäin.

Lommot ovat toki asia ihan erikseen, mutta itse olen ratkaissut nuo skraidut niin, että käyn aina tarpeen tullen tutulla maalaamolla vetämässä puskurit uusiksi, rahat mestarin käteen ja vakuutusyhtiön suuntaan radiohiljaisuus. Näinhän sen ei pitäisi todellakaan mennä, mutta...

Tuli offtopiccina mieleen että vaasasssa oli jokinaika sitten hienompien autojen sarjanaarmuttaja. Avaimella kirjotettu "rikkaat siat" yms autoihin. Aineelliset vahingot tais mennä 100k paremmalle puolelle. Jäi joku keski-ikäinen vissiin aivan työssä käyvä äijä sit kiinni ja motiivina oli ollu rahavaikeudet. No ei tainnut helpottaa. Ihan järkevää porukkaa liikenteessä.

Lakkanaarmuja viel ! Lähtee myllyttämällä 98%, lähes 100% hyväl tuuril. Se lommo on kinkkisempi, halvinta ois pakkeloida ja maalautus. Kakkosvaihtoehtona pellin vaihto toiseen. Tommosia lommoja kun todella hankala oikoa nätisti millään vehkeellä ettei jäisi röpyliäiseks. Mut kannattaa tosiaan käyttää ilkivalta vakuutus jos sellanen löytyy ja usein kasko uudemmis kieseis, niin sitten jos vakuutus löytyy ni sit teettää kyl uudenverosen ilman muita kulumurheita. Tosin on se paskaa menettää mitään aikaa tai rahaa ilkivallan takia. On jotenkin viel semmone mielikuva et siel pääkaupunkiseudul tuo on jotenkin "tavallisempaa" .. ja jos viel tunnetumpi henkilö niin tuplamurhe.

tekijät ois hyvä saada kiinni ja mielellään tukkapöllyn jälkeen vasta luovutus poliisille, mutta se vaan pitäisi järjestää jotenkin fiksusti.

Ei vittu ihmiset, nyt valot päälle :D Täällä ollaan sitomassa nilkoista vetokoukkuun ihmisiä kiinni ja vetelemässä pitkin mökkiteitä arttu wiskarin soidessa. Mitä noihin naarmuihin tulee niin ihan hyvin saattaa olla joku vanha mummo tai vaari joka ihan oikeasti huomaamattaan sivaltanut tosta? Aistit kun ei taida olla ihan samalla tasolla enään 70-vuotiaalla kun parikymppisellä. Ei nyt ruveta ristiinnaulitsemaan ketään tai mestaamaan. Vaikka se vituttaa ja ottaa kaaliin niin vakuutukset näitä varten on, vaikka sen omavastuun joutuukin maksamaan.

Lakkanaarmuja viel ! Lähtee myllyttämällä 98%, lähes 100% hyväl tuuril. Se lommo on kinkkisempi, halvinta ois pakkeloida ja maalautus. Kakkosvaihtoehtona pellin vaihto toiseen. Tommosia lommoja kun todella hankala oikoa nätisti millään vehkeellä ettei jäisi röpyliäiseks. Mut kannattaa tosiaan käyttää ilkivalta vakuutus jos sellanen löytyy ja usein kasko uudemmis kieseis, niin sitten jos vakuutus löytyy ni sit teettää kyl uudenverosen ilman muita kulumurheita. Tosin on se paskaa menettää mitään aikaa tai rahaa ilkivallan takia. On jotenkin viel semmone mielikuva et siel pääkaupunkiseudul tuo on jotenkin "tavallisempaa" .. ja jos viel tunnetumpi henkilö niin tuplamurhe.
Öö, näät kuvasta että selvästi lakkanaarmuja? Kyllä tuossa selvästi on syvempiäkin naarmuja jotka ei ihan myllyllä lähde.

Ja mitä lommon oikomiseen tulee niin osaava seppä tekee sen niin ettei sitä edes huomaa vaikka valoa vasten peilailet. Sisältä painelee sen mitä tulee ja hitsausnyppijällä viimeistelee +kitit pintaan ja ovi on kuin uusi

Miten niin ei anna? Ookko ikinä kuullut hätävarjelusta tai yleisestä kiinniotto-oikeudesta?
Sulla on ihan väärä käsitys hätävarjelusta.... Se liittyy enempi henkilökohtaiseen koskemattomuuteen,oman hengen ja terveyden suojeluun. Jos vetää autonsa naarmuttajaa turpaan vaikka sitten ihan verekseltään,ei mene millään ko pykälän alle. Jokamiehen kiinniotto-oikeus on kaikilla,mutta siinäkään tilanteessa ei pakenijaa voi oikeastaan edes hapettaa ellei vastapuoli käyttäydy väkivaltaisesti.

Kyllä hätävarjelulla voi puolustaa myös omaisuutta lain mukaan ihan selvästi. Ei meth tuossa sitä mieltä ollutkaan, että turpaan voisi varmuuden vuoksi vedellä.

LOL, jos mä oikeesti saisin kiinni mun auton naarmuttajan, niin vetelisin niin pataan ettei mitään. Samalla ryöstäisin sen ja veisin vielä automaatille, että nosta kaikki rahat. Vitun loiset, eivät ansaitse mitään muuta kuin kunnon selkäsaunan. Vittuako koskee toisen omaisuuteen.

LOL, jos mä oikeesti saisin kiinni mun auton naarmuttajan, niin vetelisin niin pataan ettei mitään. Samalla ryöstäisin sen ja veisin vielä automaatille, että nosta kaikki rahat. Vitun loiset, eivät ansaitse mitään muuta kuin kunnon selkäsaunan. Vittuako koskee toisen omaisuuteen.
juorut kerto että brock lesnar ois ollu mukana hulk hoganin kanssa ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom