Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei! Mulla on vasomotorinen nuha, kyllä paketissa pitää kokoa löytyä... Lisäksi jäniksen ruokinta käy halvaksi, kun se syö lattialle eksyneet paperit.

Politiikka on rikki...

Tuleeko muillakin vähän oksennusta suuhun, kun tuo narina kuuluu: ratiosta?
Kyllä.

Onneksi myös radiossa uutisissa kerrottiin, kuinka Soinin Timpan aloitteesta tuo vene ja mopo-vero vedetään pois. Unohtu sanoa että perskele, koko sotku oli persujen idea.

Mahotonta meininkiä.

Vasomotorinen nuha aka känninuha aka lasi viiniä ja aivastus, kuten rouvan äiti tuota harrastaa.

Omassa tuttavapiirissä tavataan aktiivisen juomisen kakkospäivänä.

Ei tää mun nenä nyt niin paha oo, kunhan on nenäliina mukana aina ja kaikkialla. Limakalvot vaan päässyt kuivumaan talven myötä turhan paljon, on ollut ihan kosketusarka se raukka ja ikävän veriseks menee välillä touhu.

Mulla on aivo kipee...lääkkeeksi sauna päällä ja 2 saunaolutta kylmässä.
Seuraava jumppa viimeistään ma...ei tässä mitään hoppua.

@gonzaless on palannu siis kotio...
Naulan kantaan :D ja vaimo käy jumpalla. Ite tippa linssissä saa kattella kun plikka ottaa askelia.

Omassa kaveripiirissä kun ei montaa babyä vielä ole, niin onko se oikeasti jollekin tuollaista? :D
No ei. Ei haise miltään ekat puolen vuot. Sit kun alkaa vetää kiinteetä niin alkaa haisee siltä itseltään, mut ei siltikään tunnu missään. Toi kaveri varmaan heittää ylen aina kun kurkkaa omaa paskaa pöntössä.

Back
Ylös Bottom