Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vaan huilia ja menttaalipuolelle pikkasen huomiota kans..Joo ton takia just Cerronen titteliotteluistakaan tai mistään Conormatsista puhumattakaan ei voi ikinä syttyä kun tietää etukäteen mitä tapahtuu. Aina muuten joku latino Cerronen selkärangan napsauttaa ja heti perään naksauttaa. Diaz, Pettis, RDA, Jorge.
Silti tuossa ekassa vlogissa puhuu joku coach tai tiimikaveri siitä, että kyllä Silva ottaa heti Bisping matsin jos tarjotaan niin saa vyön takaisin. :DJos Silva onnistuu tämän häviämään, niin alkaa olla jo aika pitkä tappioputki.
Uskon että Silva onnistuu nyt ottamaan voiton. Larkin ei kyllä varmasti ryntäile samalla tavalla, kuin edellisessä matsissaan,
mutta jos ryntäilisi, niin aika äkkiä tulisi uni.

Se edellinen Bisping vs. Silva matsi oli kyllä semmonen, että olisin itse antanut jopa voiton Silvalle, niin siinä mielessä en ihmettele noita lausuntoja:DSilti tuossa ekassa vlogissa puhuu joku coach tai tiimikaveri siitä, että kyllä Silva ottaa heti Bisping matsin jos tarjotaan niin saa vyön takaisin. :D
Vai että tittelikahinoihin, jep jep.
Ei ollut eka kerta kun sekoitan Larkinin ja Brunsonin nimetEi varmaan ryntäile kun mies ei ottele tällä kortilla :D
Tarkoitit kuitenkin ilmiselvästi Brunsonia![]()
En muuten tajua miksi niin käy. Ei nuo nimet nyt niin lähellä toisiaan ole.Siis joo, ei siinä että miten matsissa voisi käydä. Siitä nyt voi huudella.Se edellinen Bisping vs. Silva matsi oli kyllä semmonen, että olisin itse antanut jopa voiton Silvalle, niin siinä mielessä en ihmettele noita lausuntoja:D

Olin jo unohtanut tuon Cormierilta saadun selkäsaunan kokonaan:DSiis joo, ei siinä että miten matsissa voisi käydä. Siitä nyt voi huudella.
Lähinnä että nykyisellä putkella huudellaan title shotista, sitähän tuossa videolla puhuttiin.
Kyllä siellä jokunen jannu vielä jonossa.
katso liitettä 141339
Siis joo, ei siinä että miten matsissa voisi käydä. Siitä nyt voi huudella.
Lähinnä että nykyisellä putkella huudellaan title shotista, sitähän tuossa videolla puhuttiin.
Kyllä siellä jokunen jannu vielä jonossa.
katso liitettä 141339
Olin jo unohtanut tuon Cormierilta saadun selkäsaunan kokonaan:D