STRONGMAN Vertti Harjuniemi

Aikoinaan tuli useasti ponnistuspäänsärky jalkaliikkeissä (hack oli pahin). Iski kunnolla vasta kun lopetti sarjan. Silloin tuli välillä aiheutettua salikomediaa maassa makaamalla ties missä sykkyrässä. :D

Toi on kyllä paskamainen vaiva. Joskus tuppaa alkamaan vaikka kuinka yrittäisi pitää niskat rentoina ja hengittää tasasesti jne jne. Kerääntyy se paine vaan jotenkin aina sinne päähän, hackissa ja muissakin kyykyissä vielä paha kun painot on niskassa.

N. 5kg on eroa ja se on vitusti natulla.

Ei tossa välttämättä ole edes noin paljoa eroa rasvattomassa massassa, jos mitää. Rasvan määrä hämää pirusti.

Tässä kuvassa Curtisilla on todennäköisesti rasvaton massa isompi bulkki kuvassa.

2011-2012.jpg

On toki esittäjiäkin/liioittelioita olemassa... mutta kyllä sitä joskus oikeesti joutuu lähes väkisin kipuilemaan kovan treenin jälkeen kun tosissaan vetää. Kaikki ei varmaan sitä kipua sit ehkä samalla tavalla tunne... mut kyllä kova kyykkysarja pudotuksilla niin ei sitä paikalleen jäädä seisomaan omalla kohdalla ainakaan...

Itse ainakin menen oikeastaan poikkeuksetta kovemman kyykkysarjan tms jälkeen hetkeksi lattialle selälleen ja nostan jalat ylös jonkun penkin tai vastaavan korokkeen päälle. Näin nikamavaivaisena tekee helvetin gutaa suoristaa lanneranka ja päästää alaselästä jännitys pois sarjan jälkeen ennen seuraavaa settiä. Tosin, yritän tehdä tämän rituaalin suht vähäeleisesti sen kummempia nilkuttamatta tai voihkimatta :)

Itse ainakin menen oikeastaan poikkeuksetta kovemman kyykkysarjan tms jälkeen hetkeksi lattialle selälleen ja nostan jalat ylös jonkun penkin tai vastaavan korokkeen päälle. Näin nikamavaivaisena tekee helvetin gutaa suoristaa lanneranka ja päästää alaselästä jännitys pois sarjan jälkeen ennen seuraavaa settiä. Tosin, yritän tehdä tämän rituaalin suht vähäeleisesti sen kummempia nilkuttamatta tai voihkimatta :)
Kiitoksia vinkistä Jaakopille. Alaselkä rentoutuu aika mukavasti. Katseita tietenkin hieman keränny levyttelyt....

Menee ehkä hieman ohi aiheen, mutta onko pakkislaisista ketään ollut vertin alpha valmennuksessa olis mukava kuulla millainen olisi?

Menee ehkä hieman ohi aiheen, mutta onko pakkislaisista ketään ollut vertin alpha valmennuksessa olis mukava kuulla millainen olisi?
On. oli kyllä yllättävän jees! eihän se ollu edes kallis, ja niihin raameihin ku nettivalmennus voi henkilökohtaistua niin todella hyvin otettiin huomioon yksilöt, aivan itestä kiinni kuinka paljon siitä saa irti --> tod.näk vähän kokemusta omaava saa enemmän.
Reeneissä ei mitään ihmeellistä ollu, muutamia mukavia speciaaleja oli jotka oli ainaki itelle uutta.

Oma matka tyssäs loukkaantumiseen abaut puolessa välissä.. Prkl. :(

Itse olen just siinä ryhmässä joka aloitti 16.1. Puolen vuoden paussi oikeastaan salista ja päämäärätietoisesti salitreenistä vähän enemmän aikaa. Nyt kun itse vietän tavallaan välivuotta niin tälläinen treeni on kyllä ollut mun mieleen. Tuossa mennää kovalla sykkeellä eteen päin ja joka treenin lopussa on powercardio-treenit joissa palauttelut 30sek. Suositteluni. Ei oo todellakaan hinnalla pilattu. Treeneihin saa myös ruokavaliot jota noudatamalla saa rasvan poistumaan. Ryhmässä, vaikka se tapahtuukin netissä on voimaa. :)

Itsellä menee ainakin noin tehtynä kulmasoutu täysin takaolkapäille.

Mulla sama. Noo pendlay-variantit menee ihan suoraan takaolkapäälle ja trapseille, en saa mitenkään latsia mukaan tohon. Latseille saan sen meneen niin et jään pystympään ja tuon sen ihan tuota reittä myöten vyötärölle. Se menee kyl itellä samoin et kyljissä niitä käsiä ei voi pitää, täytyy olla vähän enemmän auki, about samoissa pidän ku penkissä.

Back
Ylös Bottom