Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie oon muuten huomannut että miun kropalle ei kasvikset sovi. Oon syöny kolme päivää herneitä, maissia, paprikaa ja pikku porkkanoita ruuan kanssa. Kakilla kun käyn niin pyllystä tulee samaa tavaraa sulamatta! Olen siis päättänyt lopettaa kasvisten syönnin.

Ville Niinistö kirjoittelee vastustavansa veneille ja prätkille suunniteltua kateusveroa :D

Onko tässä jotkin vaalit tulossa?

Tuohon kun vielä suuntaa suihkun niin, että saa istua lämpösessä suihkussa samaan aikaan. Toisessa kädessä voi olla vielä vaikka muna.

Kylla hyva suikka voittaa.

Laitapa Nutellaa pullan päälle ja syö sitä kakalla istuessasi. Tulet toisiin ajatuksiin.

No okei, nämäkin tuntuu aika hyvälle vaikka ei ihan samalla masokistisella tavalla. Eriyttäisin kyllä kakkimisen ja pullan syömisen eri ajankohtiin nautinnon maksimoimiseksi. Suikkarin yhteydessä vois samalla pupeltaa pullaa, mielellään ei kakkia.

Vois nopeesti kakata, ottaa pikku nokoset ja sit männä reenailee. Toisaalta, miksi en yhdistä nokosia ja kakkaamista? Säästän selvää aikaa!

Back
Ylös Bottom