Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elämän parhaat asiat: nukkuminen, syöminen ja kakalla käyminen.

Koska olette viimeksi vääntäneet täydellisen paskan? Ei mitään epämääräistä läjää, vaan yhtenäisen paksun pötkön.

Minua vähän jännittää mitä Axl Smithin oikeudenkäynnissä tapahtuu. Sekin jännittää mihin sarjahukuttaja on kadonnut. Kaikista eniten kuitenki jännittää saanko katsottua tiistaihin mennessä kaikki Gilmoren tyttöjen jaksot! IIIIK!

Vaihtokalsarit mukaan ja salille.

Jos kakka tulee housuun, anna tulla. Vaihtokalsarit on miut pelastanut monesti. Ei ole tarvinnut treeniä jättää kesken.

hyvä idea,toivon siltikin että siel saa olla yksinään jos käy vahinko. mutta ilonen oon silti että maha edes tyhjenee, ei tukoksenkaan kanssa treenistä meinaa tulla mitään :)

Isot pojat on kertonut että sen verran aina pitää olla kakkaa housuissa ettei saumat hierrä.

Itse en ole tuota sanontaa ymmärtänyt :/ Minulla ei hankaa ikinä. Oli sitten kakkaa housussa tai ei.

Elämän parhaat asiat: nukkuminen, syöminen ja kakalla käyminen.

Koska olette viimeksi vääntäneet täydellisen paskan? Ei mitään epämääräistä läjää, vaan yhtenäisen paksun pötkön.

Ei ole edes pitkä aika. Taisi olla 2-3 viikoa sitten. Töissä alkoi kakittamaan, menin pöntölle ja tunsin kuinka iso vonkale alkoi työntyä ulos minusta. Kuului vaan hirveä molskahdus ja pökäle oli niin iso, että en meinannut raaskia pönttöä edes vetää, vaan eristää alueen ja alkaa pyytämään rahaa ihmisiltä, jotta voisivat käydä kaunista pökälettäni ihailemassa :) Kaiken kruunasi se ettei tarvinnut edes pyllyä ruveta pyyhkimään. Yksi arkki paperia käteen, kohti pyllyä, pyyhkäisi, eikä paperiin jäänyt kakkaa, eikä edes verta, kuten yleensä :)

hyvä idea,toivon siltikin että siel saa olla yksinään jos käy vahinko. mutta ilonen oon silti että maha edes tyhjenee, ei tukoksenkaan kanssa treenistä meinaa tulla mitään :)

Kyllä ennemmin ripuli, kuin ummetus. Itse jos en päivään käy kakalla niin oloni on todella tukala :/

sama,lisäksi oon kiukkunen ja ahdistunu ja ne katoaa samantien jos maha alkaa toimii. kummallista mut mä väitän et kaikki lähtee mahasta :D

Kyllä suoliston toimivuus on todella tärkeää. Suolisto kun voi hyvin, myös mieli voi hyvin. Mikään ei piristä ikävää päivää yhtä hyvin, kuin kunnon torttujen vääntäminen työajalla :)

Onko sheikkeritehtaissa töissä joku insinööri, joka suunnittelee tahallaan halpoihin tuotteisiin vuotavat korkit ja kansiin yhteensopimattomat kierteet?

Kyllä suoliston toimivuus on todella tärkeää. Suolisto kun voi hyvin, myös mieli voi hyvin. Mikään ei piristä ikävää päivää yhtä hyvin, kuin kunnon torttujen vääntäminen työajalla :)

on se mukavaa työajan ulkopuolellakin, vaikka sairaslomalla :D

Onko sheikkeritehtaissa töissä joku insinööri, joka suunnittelee tahallaan halpoihin tuotteisiin vuotavat korkit ja kansiin yhteensopimattomat kierteet?

selkeesti! kumma että sieltä välistä aina falskaa vesi ja etumus on iha märkänä, mutta silti sheikkeri kestää autolla yliajon ja saa vaan pienen lommon,sekin puristamalla hoidettu kuntoon:eek:

selkeesti! kumma että sieltä välistä aina falskaa vesi ja etumus on iha märkänä, mutta silti sheikkeri kestää autolla yliajon ja saa vaan pienen lommon,sekin puristamalla hoidettu kuntoon:eek:

Sit kun oot raivoissasi käynyt läpi 70 tollasta menet ja ostat vielä jonkun 50 euroa maksavan josta ei varmasti vuoda mikään. Paitsi jos se oli alennusmyynnissä.

Fucking disease? Joku semmone saatana.

Himassa olin pakotettu painaan antibioottia ku ei lahteny kurkkukipu vitullakaan. Kuuri loppu ja tulin tanne ilman mitaan vastustuskykya ja paivana kaks iski melkein jalat alta. Nyt laaketokkuras suht ok. Sillon ku istuu paikoillaan. Liikkeelle lahdossa tuntuu et kroppa painais 150kg. Talta varmaan tuntuu laskista.

Back
Ylös Bottom