Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meni pakki aivan sekasinja pitäs lähteä salille. vaipat?
Isot pojat on kertonut että sen verran aina pitää olla kakkaa housuissa ettei saumat hierrä.Vaihtokalsarit mukaan ja salille.
Jos kakka tulee housuun, anna tulla. Vaihtokalsarit on miut pelastanut monesti. Ei ole tarvinnut treeniä jättää kesken.
Vaihtokalsarit mukaan ja salille.
Jos kakka tulee housuun, anna tulla. Vaihtokalsarit on miut pelastanut monesti. Ei ole tarvinnut treeniä jättää kesken.

Isot pojat on kertonut että sen verran aina pitää olla kakkaa housuissa ettei saumat hierrä.
Elämän parhaat asiat: nukkuminen, syöminen ja kakalla käyminen.
Koska olette viimeksi vääntäneet täydellisen paskan? Ei mitään epämääräistä läjää, vaan yhtenäisen paksun pötkön.
Kaiken kruunasi se ettei tarvinnut edes pyllyä ruveta pyyhkimään. Yksi arkki paperia käteen, kohti pyllyä, pyyhkäisi, eikä paperiin jäänyt kakkaa, eikä edes verta, kuten yleensä 
hyvä idea,toivon siltikin että siel saa olla yksinään jos käy vahinko. mutta ilonen oon silti että maha edes tyhjenee, ei tukoksenkaan kanssa treenistä meinaa tulla mitään![]()

Kyllä ennemmin ripuli, kuin ummetus. Itse jos en päivään käy kakalla niin oloni on todella tukala :/
sama,lisäksi oon kiukkunen ja ahdistunu ja ne katoaa samantien jos maha alkaa toimii. kummallista mut mä väitän et kaikki lähtee mahasta :D

Kyllä suoliston toimivuus on todella tärkeää. Suolisto kun voi hyvin, myös mieli voi hyvin. Mikään ei piristä ikävää päivää yhtä hyvin, kuin kunnon torttujen vääntäminen työajalla![]()
Onko sheikkeritehtaissa töissä joku insinööri, joka suunnittelee tahallaan halpoihin tuotteisiin vuotavat korkit ja kansiin yhteensopimattomat kierteet?

on se mukavaa työajan ulkopuolellakin, vaikka sairaslomalla :D
selkeesti! kumma että sieltä välistä aina falskaa vesi ja etumus on iha märkänä, mutta silti sheikkeri kestää autolla yliajon ja saa vaan pienen lommon,sekin puristamalla hoidettu kuntoon![]()
Voi pojat mika tauti iski.