Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Missä sarjassa Juuso kisaisi, jos lavalle eksyisi? Classic vai shortsi vai BB? Ei pysty yhtään sanomaan videoista minkä pituinen/painoinen tyyppi on, mutta hieno fysiikka on kaverilla. Eikä kyllä Mikelläkään hullumpi kokonaisuus ole, vaikka haukkuukin itseään :D

Jos tässä nyt kisaamaan jossain vaiheessa päädyn, olisi se sitten BB -90kg. 178cm olin intissä, mutta paskan ryhdin takia nykyisin luulen että 176cm voi olla lähellä totuutta. Alla pari kuvaa kun Mike räpsäisi viime kesänä kun sain dieetin päätökseen ja yksi pari päivää vanhempi salilla otettu kuva. En tiedä kuinka tyhjäksi itseni sain tuoksi kuvauspäiväksi, mutta AP kuivatteluyrityksen tiimoilta oli 85kg. Jos tässä offilla, jolla nyt olen, pystyn panostamaan hommaan vähän totisemmin, voisi 2018 syksyn kisat olla mahdolliset.

Liitteet

• FB_IMG_1482589809546.webp
    FB_IMG_1482589809546.webp
    44,7 KB · Katsottu: 1 609
  • FB_IMG_1474744326429.webp
    FB_IMG_1474744326429.webp
    183,2 KB · Katsottu: 1 589
  • FB_IMG_1482590307058.webp
    FB_IMG_1482590307058.webp
    188,8 KB · Katsottu: 1 574
  • FB_IMG_1474007154331.webp
    FB_IMG_1474007154331.webp
    187,5 KB · Katsottu: 1 583
Jos tässä nyt kisaamaan jossain vaiheessa päädyn, olisi se sitten BB -90kg. 178cm olin intissä, mutta paskan ryhdin takia nykyisin luulen että 176cm voi olla lähellä totuutta. Alla pari kuvaa kun Mike räpsäisi viime kesänä kun sain dieetin päätökseen ja yksi pari päivää vanhempi salilla otettu kuva. En tiedä kuinka tyhjäksi itseni sain tuoksi kuvauspäiväksi, mutta AP kuivatteluyrityksen tiimoilta oli 85kg. Jos tässä offilla, jolla nyt olen, pystyn panostamaan hommaan vähän totisemmin, voisi 2018 syksyn kisat olla mahdolliset.

Ihan törkeen nätti fysiikka noissa kuvissa! Pituutta vissiin just sen verran liikaa, ettei mahdu alle kasikymppisiin, jos sinne haluaisi. Hyvää jälkeä tullut panostamatta niin totisesti... :D

Voimia Mike, mitä ikinä sit onkaan tapahtunut! Selvästi jotain isompaa, kun snäpissä oli kuin eri mies. Toivottavasti ei mitään minttuun liittyvää tai kenenkään menehtyminen.

Jos Hessu lähti paremmille metsästysmaille niin tiedän tunteen, sattuu enemmän ku ykskään päättynyt parisuhde, ainakin omalla kohdalla.

En tiedä asiasta mitään, mutta tsemppiä Mikelle jo ihan yleensäkin joulun hengessä vaikkei mitään olisikaan pielessä, kaikkeen mitä tulee elämässä vastaan :)

Paljonko Mike loukkaantumisesta on nyt aikaa ja millaisia rautoja olet uskaltanut käyttää penkissä / vinopenkissä? Onko rinta jo 50% kunnossa, jos ajatellaan treenipainoja?

Varmaan kysytty, mutta tykkeet sie Mike saunoo?
Kyllä kun sauna kohdalle sattuu. En tosin pitkään viihdy.

Paljonko Mike loukkaantumisesta on nyt aikaa ja millaisia rautoja olet uskaltanut käyttää penkissä / vinopenkissä? Onko rinta jo 50% kunnossa, jos ajatellaan treenipainoja?
Se taitaa olla jo kokonaan palautunut, mutta pää vielä varoittelee. Penkkiä ei voi tehdä ollenkaan, kiristää niin saatanasti väärästä paikkaa, ei vain uskalla.

Pahoittelut vielä Mikelle kurjasta tilanteesta.

Ajattelin tässä nyt vähän ehdottaa tekemistä, jolla saisi ehkä pidettyä ajatuksia muualla. Kuuntelin tossa vanhoja wlog podcasteja. Teillä oli siinä puhetta opiskelijabudjetilla bodaamisesta ja ruoan hankkimisesta. Olisi kiva nähdä joskus videota missä käydään kaupassa ja ostetaan vaikka viikon safkat. Keskiverto opiskelijalla ja ainakin minulla on noin 80-100€/vko rahaa ruokaan.

Itse olen menettänyt treenimotivaatiota todella paljon ihan pelkästään sen takia, koska pitää tinkiä ravinnosta todella paljon. Työelämässä oli niin mukavaa kun ei tarvinnut miettiä sitä.

Keskiverto opiskelijalla 100e viikossa muka ruokaan? No ei vittu varmasti ole :D puolita summa niin saatat olla lähempänä. 100e viikossa ruokaan on todella iso summa ja jos joku on opiskelijana niin onnellinen että voi tuollaisen summan ruokaan laittaa nii on kyllä ihan omista valinnoista kiinni jos joutuu nälkää näkemään

Joo ei saatana :D itse nostin opinto/asumistukea, mikä tais juuri ja juuri kattaa vuokran, veden, autopaikan. Opintolainalla 400e kk maksetaan sitten laskut (sähkö, netti, puhelin, salikortti, vakuutukset jne) ja sen lisäksi ruoka ja mahdolliset lisäravinteet. Töissäkään et mahottomasti voi käydä jos meinaa ajoissa valmistua, reenata säännöllisesti ja jos meinaa säilyttää tuet. Nuita tukia on melko vittumainen maksaa korkojen kans takasin jos on kelan täti laskenu väärin ja nostat liikaa...

100e viikossahan syö jo jauhelihatki agnus-pihvistä.

Samaa mieltä... Mikeä on mukava seurata. Persoona ja elämänasenne semmoinen mistä tykkään ja itsekin voi hyvin opetella
ottaa malllia.

Back
Ylös Bottom