Eikö tuohon mainosvideo juttuun löytynyt mitään ratkaisua. suhteellisen ärsyttävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sen enää pitäis alkaa mesoomaan ilman painamista.Eikö tuohon mainosvideo juttuun löytynyt mitään ratkaisua. suhteellisen ärsyttävää.
Missä sarjassa Juuso kisaisi, jos lavalle eksyisi? Classic vai shortsi vai BB? Ei pysty yhtään sanomaan videoista minkä pituinen/painoinen tyyppi on, mutta hieno fysiikka on kaverilla. Eikä kyllä Mikelläkään hullumpi kokonaisuus ole, vaikka haukkuukin itseään :D
Jos tässä nyt kisaamaan jossain vaiheessa päädyn, olisi se sitten BB -90kg. 178cm olin intissä, mutta paskan ryhdin takia nykyisin luulen että 176cm voi olla lähellä totuutta. Alla pari kuvaa kun Mike räpsäisi viime kesänä kun sain dieetin päätökseen ja yksi pari päivää vanhempi salilla otettu kuva. En tiedä kuinka tyhjäksi itseni sain tuoksi kuvauspäiväksi, mutta AP kuivatteluyrityksen tiimoilta oli 85kg. Jos tässä offilla, jolla nyt olen, pystyn panostamaan hommaan vähän totisemmin, voisi 2018 syksyn kisat olla mahdolliset.
Toivotaan että säkin oot pian! Itsekin kokenut saman ja se sattuu niin saatanasti! Kovasti tsemppiä sinne....se ottaa oman aikansa.Hessu on ihan fine.
Kyllä kun sauna kohdalle sattuu. En tosin pitkään viihdy.Varmaan kysytty, mutta tykkeet sie Mike saunoo?
Se taitaa olla jo kokonaan palautunut, mutta pää vielä varoittelee. Penkkiä ei voi tehdä ollenkaan, kiristää niin saatanasti väärästä paikkaa, ei vain uskalla.Paljonko Mike loukkaantumisesta on nyt aikaa ja millaisia rautoja olet uskaltanut käyttää penkissä / vinopenkissä? Onko rinta jo 50% kunnossa, jos ajatellaan treenipainoja?