Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin. Kun se rinta meni, niin olin varma, että herään unesta, en osannut kuvitella koskaan, että noin kävisin ilman mitään varoitteluita.Harva ihminen osaa arvostaa terveyttä ennen kuin jotain sattuu. Sitä vaan aina ajattelee, että eihän mulle nyt mitään tapahdu.
Kaippa tossa jalkapiffit kasvaa kun tekee 300kg sarjaa kyykyssä.![]()
Sä kuulostat tosi mukavalta ja positiiviselta ihmiseltä.Hajoaa varmaa ennen sitä 3-vuotta joku paikka pahasti
Ja arvelinki, et joku kommentoi tuolleen. Tottakai toivon, että hän loukkaantuu; miksen toivoisi? Ihan vain mietin, että moniko noista isommista äijistä on välttynyt loukkaantumisilta, jotka tekevät todella isoilla kuormilla.Sä kuulostat tosi mukavalta ja positiiviselta ihmiseltä.
Sitä on vaan paha sanoa että olisko ne kehittynyt läheskään yhtä paljoa jos olisi tuntumahomoiltu harjanvarsi niskassa. Vaikka on takuulla tullut muutoksia myös esim. lääkehommiin, Dallas alkoi kehittymään kunnolla vasta kun Jansen pisti ukon treenaamaan isoilla romuilla.Ja arvelinki, et joku kommentoi tuolleen. Tottakai toivon, että hän loukkaantuu; miksen toivoisi? Ihan vain mietin, että moniko noista isommista äijistä on välttynyt loukkaantumisilta, jotka tekevät todella isoilla kuormilla.
What ever it takes. Sitä on myös paha sanoa mikä on hyvä kennellekkään, kun on itse tälläinen harrastelia tason ihminen.Sitä on vaan paha sanoa että olisko ne kehittynyt läheskään yhtä paljoa jos olisi tuntumahomoiltu harjanvarsi niskassa. Vaikka on takuulla tullut muutoksia myös esim. lääkehommiin, Dallas alkoi kehittymään kunnolla vasta kun Jansen pisti ukon treenaamaan isoilla romuilla.