Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeesus syntyi heinäkasaan, eikä Joulu muutenkaan alun perin ole uskonnollinen juhla. Joulukuusikin on kuulemma alun perin lähtöisin pakanajuhlista.

No emmää ny tosissani tuollasia kysele. Herraisä. Olen vaan ärsyyntynyt tähän jouluun ja rumaan muovikuuseen.

No emmää ny tosissani tuollasia kysele. Herraisä. Olen vaan ärsyyntynyt tähän jouluun ja rumaan muovikuuseen.

Mulla on oikee kuusi :heart: Sen alla ei tosin oo yhtään lahjaa. Eikä varmaan tuukaan. Ainoo lahja mikä ollaan tähän mennessä saatu on avattu jo :D

Ehkä Sanuzki synnyttää uuden Jeesuksen.

Joo mä synnytän. Mut eiks sitä varten pitäis olla neitsyt? Kaverin puolesta kyselen.

Mulla on oikee kuusi :heart: Sen alla ei tosin oo yhtään lahjaa. Eikä varmaan tuukaan. Ainoo lahja mikä ollaan tähän mennessä saatu on avattu jo :D

Minen jaksa hommata oikeeta, kun en jaksa siivota neulasia. Vaikka varisee tuo muovikuusiki. Oon saanu kans joululahjoja iteltäni ja niitä on jo kuunneltuki.❤️

Mulla ei oo kämpässä mitään jouluun viittaavaakaan. Joulua pitää kuitenkin vanhempien luokse lähteä viettämään, koska se nyt vaan on äitimuorille niin tärkeää. En kyl viittis mitään lastenjuhlia viettää...

Joululahjaks itelleni maksoin asuntolainaa ja ostin paskoja osakkeita. :david:

Joulukuusi on maailman typerin keksintö. Miksi sellainen pitää laittaa? Syntyikö Jeesus joulukuusen alle? Hä!?

tiedoksi:

ikivihreä puu kuvastaa elämän jatkuvuutta, valot viittaavat Jeesuksen syntymään. Koristeet, kuten varsinkin alkuaikoina makeiset ja muut herkut, puolestaan symboloivat joulun lahjoja

...ja eikun meikäläinen armeijaan vaan!
Tarkoittiko tämä, että teidät on kutsuttu kertausharjoituksiin? Mikäli näin on, johtunee siitä, että minun kertausharjoituskäskyni peruttiin. Koska yksi parhaista puuttuu vahvuudesta, tilalle tarvittiin oikea taistelija, ja näitähän ei montaa löydy tästä maasta.

Puolustusministeriö modernisoi 7.62 RK 62 -rynnäkkökivääreitään vuonna 2017. Lisäksi hankinnassa on optio vuosille 2018–2020.

Modernisoinnin myötä aseisiin tulee teleskooppisesti säädettävä olkatuki, uusi vaihdin, optisen tähtäimen jalusta sekä taktinen kantohihna. Jatkossa aseisiin voidaan kiinnittää myös muita lisälaitteita.

Back
Ylös Bottom