Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei oo suomalainen mutta voin suositella sportsdirectiä. Törkyhalvalla vaikka tapoutia ja londsalea, löytyy myös ihan arkikuteitakin.

Toimituskin melkein nopeampaa kuin Suomesta tilattaessa. Tolla 400e saa jo sieltä ainakin 5 vuodeksi vaatteet :D

Edit: Ja tosiaan Suomen kaupoista nyt ekana tulee mieleen tsw, kuten ylempänä jo sanottiin

En oikein tiedä tuosta ulkomailta tilaamisesta, sitten jos ne ei istukkaan niin hirveä puljaus? Muuten olen kyllä tilannut tavaraa ulkomailta mutta niitä ei tarvitse palauttaa.

Itellä kaikki vaatteet ollu aina oikeen kokosia, peruskoot siellä on.
Ja jos vaikka tapoutin t-paita 5e ja ei käykään itselle niin aika varmasti sen joku Suomessa vaikka kympillä ostaa :)

Pyykinpesukoneeseen syttyy normaalisti kaikki valot ym. mutta kun sen käynnistää ja kun sen pitäis alkaa ottaa vettä niin kone sen sijaan surisee eikä mitään tapahdu ei siis ota vettä vaikka hana auki rumpu ei ala pyörimään pelkkä ihme surina kuuluu. Mikähän voisi olla vikana, kyseessä joku matsuin pesukone.

Pyykinpesukoneeseen syttyy normaalisti kaikki valot ym. mutta kun sen käynnistää ja kun sen pitäis alkaa ottaa vettä niin kone sen sijaan surisee eikä mitään tapahdu ei siis ota vettä vaikka hana auki rumpu ei ala pyörimään pelkkä ihme surina kuuluu. Mikähän voisi olla vikana, kyseessä joku matsuin pesukone.
Vesilinjan magneettiventtili rikki?

Matsui.

Ei vaan, vena tai sen ohjaus eli ohjainkortti rikki.

No nähtävästi menee nyrkkipyykiks ainaki hetkeks..onneks koneessa on takuuta jäljellä katsoin huvikseen paljon maksaa yleisesti uus ohjainkortti, useimmat oli kalliimpia ku tuo oma pesukone.

Pistetään kysymystä tulemaan. Eli tilasin tavaraa luottokortilla ja jouduin osan tavarasta palauttamaan takaisin verkkokauppaan. Palautus maksettiinkin käyttötilille eikä luottokortille, joten pitääkö mun erikseen ilmoittaa asiasta luottokuntaan (tms.), että olen saanut rahat takaisin, jotta luotolle korjaantuisi oikea summa?

Pistetään kysymystä tulemaan. Eli tilasin tavaraa luottokortilla ja jouduin osan tavarasta palauttamaan takaisin verkkokauppaan. Palautus maksettiinkin käyttötilille eikä luottokortille, joten pitääkö mun erikseen ilmoittaa asiasta luottokuntaan (tms.), että olen saanut rahat takaisin, jotta luotolle korjaantuisi oikea summa?
Oisko helpompi vaan maksaa niillä palautuksilla sitä luottoa vastavasti.

Ei se pelkällä ilmoituksella kuittaannu. Kuten SteveBerman sanoo, jos haluat sen pois luottokortin saldosta, se raha pitää siirtää luottokortille.

reenas kai se silloin, kun oli se golddigger nuori vaimo. Sen jälkeen kun akka nappasi itelle nimeä ja lähti lampsimaan, otti kp rasvasolut takaisin mikä niiltä oli ryöstetty!

Leikkasin tuossa aamusella varpaankynsiä, kun ei toi notkeus ollut vielä ihan kohdillaan ja voin sanoa että aika hankalaa oli. Siitä tuli mieleen että miten hitossa vanhat ihmiset sen asian hoitaa kun ei olla enää nuoria ja notkeita?

Leikkasin tuossa aamusella varpaankynsiä, kun ei toi notkeus ollut vielä ihan kohdillaan ja voin sanoa että aika hankalaa oli. Siitä tuli mieleen että miten hitossa vanhat ihmiset sen asian hoitaa kun ei olla enää nuoria ja notkeita?

"Notkeus." "Kohdillaan." Läski!

image001021.jpg

Meillä meni sillain että mun porukat leikkasi vanhempiensa kynnet aina kun me/ne kävi kylässä. Isä myös ajoi aina faijansa parran tällöin. Sitten hoitokodissa/sairaalassa ruletti pyörii tietty niin että hoitajat leikkaa.

Back
Ylös Bottom