Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen ollut selkeästi kiltti poika, sain joululahjaksi maastopyörän! Tai sitten vaihtoehtoisesti tosi tuhma avomies. Ei sen väliä, nyt pääsee kulkemaan!

Sepä se.
Voi räkä, mun luotto lääkäri jää eläkkeelle, ostin konjakki pullon jonka annan 12.12 kun on viimeinen 20 min.käynti. Se on kuitenkin jeesannut mua ja täyttänyt tarpeitani (toisin kuin kunnallinen) yli 10 vuotta. Mistäköhän sitä löytää uuden poppamiehen:(.
Joku vanhempi mies lääkäri sen on tietyistä syistä oltava. Noh se uusii respat vielä kerran silloin 12 päivä. 3kk satsit jotka tulevat maksamaan mulle 2,5€/lääke.

View: https://www.youtube.com/watch?v=EuUfQ-uU1LA

Viimeksi muokattu:
15369917_10154814560344695_939552542187572452_o.webp

Liekö ajatuksena se, että usein salaattitarpeita leikellään leikkuulaudalla jne. eikö veistellä suoraan puskasta jne. lautaselle?

Niin jaa. Tarkoitin että en tee sitä erilliseen astiaan, toki joskus tarvitaan leikkuulautaa. Se asuu pystyaaennossa tiskipöydän laidalla ja huuhtaistaan käytön jälkeen, joten ei kummoinen tiski.

Niin jaa. Tarkoitin että en tee sitä erilliseen astiaan, toki joskus tarvitaan leikkuulautaa. Se asuu pystyaaennossa tiskipöydän laidalla ja huuhtaistaan käytön jälkeen, joten ei kummoinen tiski.
Joo, erilliseen kiuluun salaatti lähinnä silloin, jos teen vaikka ruoan etukäteen, kun rouva töissä jne. Muuten sama.

Suussani maistuu eilinen..

Back
Ylös Bottom