Hyvä nyrkkisääntö on, että jos on jotain näytettävää, niin näytä. Jos ei ole, niin älä näytä.
More boobies, yes please. And cameltoes.
More boobies, yes please. And cameltoes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kävin just paskalla.Tajusin juuri olevani intersektionaalinen feministi.
Hyvä nyrkkisääntö on, että jos on jotain näytettävää, niin näytä.
Tarkoitin alle polven mittaisia shortseja, sellaisia kuin miehillä on. Eli shortsilinjalla mennään. Onhan noita naisia näkynyt salilla shortseissa, itse hieman arastaa mutta ulkona se ei ole ongelma.
Kattelin joskus jotain laihutusreeniohjelmaa. Siinä bulli vei miehen reenivaateostoksille ja kehui ei löysät treenivaatteet ne parhaar on. Sit jonkun naisen vei joku nainen ja kehui et tinkeet rikoot ne parhaat on. Ehkä tää johtuu miehen ja naisen biologisista eroista.
Sunnuntaille menee minullakin, jotai syntymäpäiväjuhlien tapaista lauantaina. Pitää vielä käydä hieman keskustelua toisen puoliskon kanssa auton käytöstä ja aikatauluista nii pääsee vähä selvyytee asioista. Sillä tais olla puol yhen aikoihin sovittuna reenit, joten siinä samalla pääsis sit varmaa kattelee kisumirrejäkin. Mut sitä täytyy vielä vähä sumplia! :DKajsna! Ajattelin ihastella kissanäyttelyn antia sunnuntaina. Lauantaina on tarkoitus lähteä pitkästä aikaa vähän podailemaan.
Ja tuo toinen kaveri. Hoho, onnea vaan, mutta vikaan meni sekin mitä herran touhuja lähikontaktista seurannut.hienoa Juha, olet kunnon kaveri.
Mä aattelin käydä subissa. Vielä ku keksis mitä ottaisKeksiin ei saa koskea. Kisan jälkeen saa sitten läskeillä
Ja punnituksen jälkeen, ja ehkä aamulla ennen kisaa...