Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näytän iha uskovaiselta. Oivoi.
Pitäs syödä.
Ja opiskella.
En tajua miten jotkut pystyy istumaan 8h luennoilla. Tunnin jaksaisin kuunnella ja sitten vajoisin koomaan.
Vatsalihakset jumissa ja eilinen yhen jalan prässikin pääs yllättämään koivet ja hieman tuntuu niissäkin.
Painoa liikaa kisoihin. Onneks ei mahottomasti liikaa, mutta liikaa silti.
Läski.

Kehtaisiko salille laittaa pienet shortsit? Jalan leima niin tuore ettei saisi pitää mitään hankaavia vaatteita eli ei pitkiä trikoita

Kehtaisiko salille laittaa pienet shortsit? Jalan leima niin tuore ettei saisi pitää mitään hankaavia vaatteita eli ei pitkiä trikoita

ei ole asiallista käytöstä, pistä ferkkarit

hernekeittopäivä: negative

hengitysilma on: raikas

"Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki, Suomen Valkoisen Ruusun suurristi, on myönnetty tänä vuonna kahdelle henkilölle: pääministeri Juha Sipilälle (kesk.) ja Puolustusvoimain komentajalle, kenraali Jarmo Lindbergille."

hienoa Juha, olet kunnon kaveri.

Minä laittaisin salille burkhan jos ei vois tatskan takia normipöksyjä käyttää. En oikein tykkää paljastella kuin privaattiolosuhteissa tarkkaan valituille henkilöille.

Minä olen muutenki jo niin kyllästyny tähän viime vuodet vallinneeseen fitnesshömpötykseen, että ferkkarit NAISella kuntosalijumpalla on aivan hyvät

ei tartte olla mitää rikoita etes salilla, puhumattakaan muista paikoista, esim. maitokauppa

Hotpäntsitkö?

:kuvia:
venumsharpsilverarrow.jpg

Näkyy reisiläskit hyvin noista.

Minä laittaisin salille burkhan jos ei vois tatskan takia normipöksyjä käyttää. En oikein tykkää paljastella kuin privaattiolosuhteissa tarkkaan valituille henkilöille.
Mikä vika on naisten paljaissa säärissä? En mä nyt sellaisia laittaisi edes lenkille ulos joissa pakarat vilkkuu (en edes omista sellaisia). Tarkoitin ihan normi naisten shortseja jotka ovat lyhyemmät kuin miesten. Miksi naisille ei tehdä sellaisia hieman yli polven mallisia.

Tokihan sitä jokainen saa pitää niin paljastavia vaatteita kuin haluaa. Itse en nyt hirveästi vaan tykkää pitää.

Onhan naisille caprimittaisia pöksyjä, niin lökiä kuin trikoitakin.

Tarkoitin alle polven mittaisia shortseja, sellaisia kuin miehillä on. Eli shortsilinjalla mennään. Onhan noita naisia näkynyt salilla shortseissa, itse hieman arastaa mutta ulkona se ei ole ongelma.

Back
Ylös Bottom