Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

AdvancedRecklessFlyingsquirrel.gif

JuNpan jälkeiset fitnessruuat. Glögiä, sipsejä, suklaavanukasta, suklaapatukka ja raejuustoa. :D

Voi että, nuo meiän kirurkin alut palkitsi allekirjoittaneen vuojen erikoisena tohtorina. Aww. :heart::david:

väsyttää.. aivan järettömästi...

Nyt pitäisi tehdä töitä ja siivota. Kumpikaan ei kiinnosta. Ehdotan että joku mies tulee siivoamaan alasti siksi aikaa kun teen töitä, ja sen jälkeen
annan palkaksi rahaa.

Mitä jos kävisi niin että maksaisin pillulla ja sitten saisin vahingossa itse orgasmin, niin en voisi palauttaa vaihtorahoja. Pitäisi ehkä maksaa muutama euro hyvitystä. Tai jos riittäisi pahoittelut.

Luuletko että pystyisit keskittymään työntekoon kun imuroinnin lomassa miehen pitkä liha jutkahtelee reideltä toiselle?

Vielä häiritsevämpi olisi sellainen ryhdikkäästi sojottava liha, joka imuroinnin lomassa pudottelee hyllyiltä posliiniesineet ja joulukoristeet.

Mutta jos siis mies siivoaa alasti ja saa palkkioksi pillua ja 30 euroa, niin kyllä olen ihan halukas (hehheh) sopimaan kaupoista.

Vielä häiritsevämpi olisi sellainen ryhdikkäästi sojottava liha, joka imuroinnin lomassa pudottelee hyllyiltä posliiniesineet ja joulukoristeet.

Mutta jos siis mies siivoaa alasti ja saa palkkioksi pillua ja 30 euroa, niin kyllä olen ihan halukas (hehheh) sopimaan kaupoista.
Onko sulla mustat hampaat? Eikös ne oo aika kuumat kesällä?

Back
Ylös Bottom