Rich Piana

Voimia, näyttää ottavan koville Richin pukeutuminen :D
En mä tätä ihme vääntöä aloittanut, haukut nyt väärää puuta. Mulla vaan sattuu olemaan helvetin hyvä visuaalinen silmä eli ei kannata mun kanssa lähteä kinastelemaan näistä. Ihmettelen vaan kun massimies kulkee lumpuissao_O. Jos mulla olisi vastaava firma niin en mä nyt saatana rupea kulkemaan jossain helvetin mainosryysyissä koko ajan. Miettikää jos Mikekin heiluis tuolla vain ja ainoastaan pakkis kledjuissa.

Viimeksi muokattu:
Mulla vaan sattuu olemaan helvetin hyvä visuaalinen silmä eli ei kannata mun kanssa lähteä kinastelemaan näistä
:hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper:
Miettikää jos Mikekin heiluis tuolla vain ja ainoastaan pakkis kledjuissa.

Millään tavalla pakkotoistoa tai Mikeä vähättele, mutta vertaatko nyt tosiaan tota 5% systeemii pakkiksee ja Mikeä Rich pianaa?

Ei aukee toi linkki. Enkä vertaa se oli esimerkki vitun tukari.
Noh nää teidän paskat pyyhitään kohta pois ja samalla mun viestit:p.
Ja tää tuskin koskaan tulee olee sulla ongelma.
No perintöö tulee ihan vitusti, ei tässä enää ruveta töitä paiskoon.

No perintöö tulee ihan vitusti, ei tässä enää ruveta töitä paiskoon.

Mut mieti, Rich Piana voi silti sanoo pankkitilistään "Self Made" ;)

Mut mieti, Rich Piana voi silti sanoo pankkitilistään "Self Made" ;)

Kyllä se on niin, että jokainen yleensä enemmän tai vähemmän tuurilla rikastuu. Näin myös Rich aikoinaan pääsi alkuun.

Eipä tuo periminenkään niin huono ole. Omat geenit kuitenkin ovat työn tehneet. :D

Niin sijottamallaha se rikastu ja nimenomaan tuurilla. Mutta se ei ollu niin se pointti tossa self made heitossa. Sijotat omaa rahaa johonki joka poikii lisää= Self Made, näin ainakin minun mielestä. Ja ei todellakaa periminen huono juttu ole, mutta ei se minusta niin self made ole. Ja kyllä tulen itekkin perimään miljoonia, mutta nekin ovat velkaa.

Pitkästä aikaa Rikulta kunnon savage settiä. Bostin teki jonkun fb vastauksen jo tohon, kuulemma ei katsonut videota ja silti haukkuu Richiä kola-addiktiksi sekä feikin kasvun myyjäksi :rolleyes:
Tais Rich päästä vähän ihon alle.

15171141_1333720316673327_7375348350751265163_n.jpg

Back
Ylös Bottom