Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vielä ku sais isolle koneelle saman, mut toisella puolella kämppää. Lania oon jatkanut toisella extremellä. Pitää siirtää modeemi vielä muutama metri olkkarissa. Ethernettiä ei erkkikään ala vetään huoneesta toiseen.
Eikö niitä rasioita ole asunnossa muuta kuin yksi kun Airport on toisella puolella kämppää?

Mulla on tallessa noin 15 vuotta vanha irc keskustelu, missä yksi Pakkotoiston alkuaikojen nicki dissas mut ihan kokonaan. Olen aina aika-ajoin lukenut ton ja zempannut itseeni, että dissaaajat vetäkööt käteensä, mä meen ja toteutan ja yritän, koskaan ei voi tietää miten menee.

01:29] X ja 3 korkeakoulupaikkaa, 1 tutkinto
[01:29] X ja sulla?
[01:33] X asut vuokralla
[01:33] X ajat paskalla autolla
[01:33] <Mlke> mitä siitä?
[01:33] X teet duunia josta et pidä
[01:38] <Mlke> eiköhän tässä tule tämä nettijuttu jossakin vaiheessa mun päätyöksi
[01:39] X pari vuotta räplänny jotain foorumia ja luulet et voit tehdä vittu leipäs
[01:40] X mut mua vituttais aivan törkeesti jos joutuisin sun elämääsi

Mites meni noin niinkuin omasta mielestä?

Mulla on tallessa noin 15 vuotta vanha irc keskustelu, missä yksi Pakkotoiston alkuaikojen nicki dissas mut ihan kokonaan. Olen aina aika-ajoin lukenut ton ja zempannut itseeni, että dissaaajat vetäkööt käteensä, mä meen ja toteutan ja yritän, koskaan ei voi tietää miten menee.

[01:38] <Mlke> eiköhän tässä tule tämä nettijuttu jossakin vaiheessa mun päätyöksi
[01:39] X pari vuotta räplänny jotain foorumia ja luulet et voit tehdä vittu leipäs

Nimi pöytään niin nauretaan ihan vitusti.

Nimi pöytään niin nauretaan ihan vitusti.
En mä viitti kertoa. Voin joskus privana sanoa sitten. Ja jos joku muistaa ton, niin älkää julkaisko nickiä täällä. En mä niin runkkari ole mitä tuo, että alan vastaavaan. Saattais haitata sen duuneja.

Villi arvaus löytyy kenestä kyse :D

Villi arvaus löytyy kenestä kyse :D
Triple-H.gif

apply-cold-water-to-burned-area.jpg

Tuli muuten mieleen, kun täällä tuntuu olevan noita nissan gtr fanipoikia, että koko autohan on haukuttu aina testeissä kivikovaksi ja tehosta huolimatta kiihdytys yms. tuntuu kauhealle. Eli nykyinen audi on varmasti parempi valinta oli sitten kiihtyvyys ja tehot miten paljon pienempiä tahansa, kun niistä kuitenkin joku kitisee. :D

Tuli muuten mieleen, kun täällä tuntuu olevan noita nissan gtr fanipoikia, että koko autohan on haukuttu aina testeissä kivikovaksi ja tehosta huolimatta kiihdytys yms. tuntuu kauhealle. Eli nykyinen audi on varmasti parempi valinta oli sitten kiihtyvyys ja tehot miten paljon pienempiä tahansa, kun niistä kuitenkin joku kitisee. :D
Varmasti Audi on smoothimpi jne. En mä kuvittele tuon GT-R:n ajelevan kuin joku Phantom. :)
Toi GT-R on vaan sitten niin härö spessu muuten.

mun mielestä tuo oli hyvä veto. Pientä viilaamista vielä, mutta kaikkihan lähtee aina jostakin. Ja jos miettii mitä kaikkea on tässä maassakin musiikin puolella puskettu väkisin läpi, niin ihan kelpo settiähän tuon on.

Ihan mukiinmenevää, ei tullut itselle ainakaan mitään myötähäpeä-fiiliksia. Kyllä se muutaman biisin jälkeen varmasti lähtee. Jotkut lähtee vielä huonommilla "skilleillä" puskeen musaa ulos. :D

View: https://www.youtube.com/watch?v=Irk88h73isU

Toi Maria Monde on kyllä hirveetä kuraa, mut jännä mite se saa nuin paljo näyttökertoja.

Back
Ylös Bottom