Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ikinä puutu mitään kun alat tavuttaa sille puhuvalle pöntölle. Puhu hitaasti niin että mahdolliset takana olijat hermostuu. Silloin tiedät tahtisi olevan oikea. Otin oikeasti tän taktiikan käyttöön kun alkoi vituttamaan stadissa herttoniemen mäkkärin touhu. Sieltä tosiaan puuttui aina jotain.Mikä vittu siinä on kun hakee autokaistalta ruoat niin aina siis vittu AINA jotain puuttuu. Mur!
Tuttu kyyppari lupasi valikoida vittumaisen viikon kombon oluesta ja viskistä nautittavaksi.
Jos arvostaisin vain nopeutta niin Dimebag olisi keulillä siinä listalla. Minä pidän nopeista ja monimutkaisista sooloista, mutta Dimebagin tuotanto on samalla tavalla ihan yli lyötyä kuin vaikka Zakk Wylden.Ja paskat, Dimebag on kyllä niin omanlaisensa ja jopa uniikki soittajana ja riffien kehittelijänä, että oksat pois. Tietty, jos kapeaotsaisesti arvostaa vain tiettyä ominaisuutta (eaim. nopeus), voi saada tällaisen eriskummallisen johtopäätöksen aikaan, muuten en jummarra.
Höpö höpö Dimebagin osalta.Jos arvostaisin vain nopeutta niin Dimebag olisi keulillä siinä listalla. Minä pidän nopeista ja monimutkaisista sooloista, mutta Dimebagin tuotanto on samalla tavalla ihan yli lyötyä kuin vaikka Zakk Wylden.
(Terveisin Pantera ja BLS fani)
Jotenkin hauska että porukka tahtoo musiikissa olevan "sielua" mutta diggailevat dimebagia :D
@futhermucker jos kyseessä ei ole Sepulturan Roots niin en pidä minään.
View: https://youtu.be/KGDq2EVMJL0
Sinä senkin pikkuinen tuhero!Futerin akti on tekninen suoritus
Nyt ei ollut kyllä mitään seksuaalia listalla. Syytön minä siihen olen, jos Herran sormi livahti valolta piiloon...Sää oot kyllä niin törkiä.