Rich Piana

joutuikohan Ritsi parka pakenemaan sieltä LAsta pois kaikenmailman Prophetvajakkien ja vastaavien takia? Että saa hieman etäisyyttä kaikenlaisiin tappeluhaasteisiin ja stalkkaaviin radio-ohjattaviin helikoptereihin. Muutti ensin LAssa vartioidulle alueella ja selitteli tohkeissaan uudesta kämpästään, jonka uima-altaalla on hyvä ihmisen olla jne.

Ja joo, olen nähnyt ne selittelyt että bisnesten takia ja että Floridassa on joku Ritsin toimipiste/ varasto jne., mutta en jaksa uskoa nyt tällä kertaa täysin niitä selityksiä. Ukko on koko ikänsä viihtynyt kaliforniassa ja nyt sitten yhtäkkiä sieltä pitää päästä muka pois, vaikka juuri hommattu uusi hieno taloo_O Mun diagnoosi on, että pakoon se lähti.
no joo, jos tuo linja jatkuu tulevissakin videoissa Ritsillä, että ei kuvata uuden talon julkisivua eikä ulkopuolta missään vaiheessa edes lähdettäessä tai tultaessa jonnekin/ jostakin (kuten kuvasi edelliset talonsa moneen kertaan), niin ei tuo mun aikaisemmin esittämäni pakenemisteoria kaliforniasta taida hirveän väärä nyt sitten olla. Että siellä sitä nyt istutaan uudessa kämpässä verhot kiinni pimeässä ja arvotaan, että millä salilla uskallettais alkaa käymään:eek: Eli mitä tuo nyt oikeasti toi uutta Ritsin elämään sellaista, mitä kaliforniassa ei ollut? Ai niin joo, Rikulla on se varasto siellä ja floridassa on hyvä ilmasto.
Pakoon se lähti.:( Vittu tää mailma on häiriintynyt paikka. Kukaan ei voi Ritsille mitään(?):nolo:

"So I sent her a DM message saying that there is no need for drama and they should just move on and enjoy their life together and forget about me. I also said that if he continues talking shit (which he did) I will strike back and most of you know what I'm talking about. So I sent her a DM message saying that there is no need for drama and they should just move on and enjoy their life together and forget about me. I also said that if he continues talking shit (which he did) I will strike back and most of you know what I'm talking about. Then she started talking shit"

Siis hetkonen se äijäkö ryhtyi myöskin puhumaan paskaa vai onko tuossa typo vain?
ps. En ole kattonut videota.

Siis hetkonen se äijäkö ryhtyi myöskin puhumaan paskaa
Yep. Kun lukee sen koko Instagram-tekstin niin siitä selviää ettei ole typo.

Olin itse luullut että Ritsi olisi suhtautunut hommaan vähän laskelmoivammin ja ymmärtänyt alun perinkin millainen ihminen Sara on. Pelkästään kun katsoo Ritsin ja Saran häävideon, siitä jo näkee että kyseessä on Saran puolelta ainakin jotain muuta kuin rakkautta.

Mutta kukapa meistä ei olisi tehnyt tyhmiä asioita nais(t)en takia, ulkopuoliselle itsestään selvien asioiden näkeminen on vaikeaa silloin kun on pillunkiilto silmissä.

richi on kyllä hieno mies. Blondien kammopallot monesti vie miehen ku miehen hävitykseen mutta uutta aromipesää tilalle ja show must go on.

nythän toki otti exän takaisin ja muikkeli on ehkä oppinut tavoille joten Rich tietää minkä kanssa tekemisissä. Nykyinen on vielä kaiken lisäksi soivan oloinen peli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nousi kyllä arvostus taas Pianoo kohtaa. Laskussa oli kauan mutta nyt oli taas rehellistä as fuark.
Vähän editoitu lopusta kaksi sanaa sun viestistä. Ylilaudan paskasanastoa EI aleta viljelemään täällä, PISTE. Eikä tartte vetää poroja kolviin ja mennä sinne avautumaan kun selkeesti siellä vietät aikaa.

yritin kerran kattoo ton prophethin videoo,huh mitä paskaa liian sekavaa ja äijä uhoo melonit kainaloissa jollekin tavis ukolle ja väittää että vielä voitti matsin,mä mietin minkä matsin,kunnon pelle ei voi muuta sanoo :mad:

on kyllä jännä miten Ritsillä kaikki tuo bisnesäly jne., mutta ei nähnyt noin selvää hommaa itse jo heti kättelyssä. Noh, ei ole Ritsi eka, eikä vika uhri tässä mailmassa, jota nuorella pimperolla uunotetaan.

On tässä köyhänä olossa jotakin hyvääkin, nimittäin multa ei akat ole saaneet ikinä juuri muuta kuin spermaani.

Back
Ylös Bottom