Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Takavetoa hauskempaahan ei olekaan, jos yhtään sattuu joskus lapsettamaan,;)
Ootko koskaan koittanut tehokasta nelaria talvella luistot pois päältä. Saattaa mieli muuttua kun kerran koittaa.

Vajaavetoiset nyt vain talvella on kelvottomia. Nelarilla saat etenemisen sekä sladittelun.

jes! Takamaa ja Mike videolle! 1 osa Miken johdolla ja toka Tomin. Ihan sama mitkä lihasryhmät.

menkääs sitten vaikka treenin jälkeen ajelemaan audeilla.
Ei tuu tapahtumaan. Jos me treenataan, niin sitten valitaan joku ihan erilainen systeemi ja mennään testaamaan sitä, semmoinen jota ei ole kumpikaan testannut. En mä jaksa eikä mua kiinnosta yhtään noi "sä teet mulle ja mä sulle" jutut. Enkä ole kuvaamassa.

Kyllähän neliveto on aivan ykkönen talvella. Viime talvi oli eka Ässällä niin voi sitä hauskuuden määrää isolla parkkiksella. Ja ei jäädä valoihin ihmetteleen kun muut jää sutii. Ps. 7 takavetoa ennen :)

Ei tuu tapahtumaan. Jos me treenataan, niin sitten valitaan joku ihan erilainen systeemi ja mennään testaamaan sitä, semmoinen jota ei ole kumpikaan testannut. En mä jaksa eikä mua kiinnosta yhtään noi "sä teet mulle ja mä sulle" jutut. Enkä ole kuvaamassa.
50 peukkua tuli täyteen reilussa tunnissa. Ei kai sitä kukaan haluaisi nähdä videolta. ;) Mutta toki me voidaan tehdä pelkästään niitä sun juttuja. Sitä taisit hakea tässä?

Se mikä kiinnostaisi, niin Mike voisit suunnitella ja kuvata jonkun toiminnallisen jalkatreenin, missä olisi jotain pyrähdyksiä yms. Squad blastin tyylisiä jalkatreenejä omalla painolla, minkä pystyy 100kg pullukkakin toteuttamaan. Vähän vaihtelua perus hack ja prässin sijaan.

50 peukkua tuli täyteen reilussa tunnissa. Ei kai sitä kukaan haluaisi nähdä videolta. ;) Mutta toki me voidaan tehdä pelkästään niitä sun juttuja. Sitä taisit hakea tässä?
Ei siinä mun treenii tarttis tehdä, mut ei mua nyt kiinnosta mitään kimppatreenii vetää. Eikä varsinkaan sillä periaatteella että jengi haluaa. Siinähän haluaa, ei kiinnosta mitä porukka haluaa.

Pirun kova tuo tuorein penkkisarja. Kunnon jarrulla lasketaan rinnalle eikä haeta mitään potkua muualta vartalosta, kun lähdetään ylös. Moni tarvitsisi massiivisemmatkin lihakset, että samanlainen sarja onnistuisi. Jonkinsortin lahjoja on sulla yläkropan voimien suhteen ilmeisesti.

Mä katsonut kyseisen videon monia kertoja, hienoa katseltavaa. ... Aika hyvin musan tahtiin menee nostot ja varmistukset. :D

Back
Ylös Bottom