Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vVwnrD.gif

Sain mun synttärilahjan ennakkoon tänään, mies oli ostanut mulle spinningpyörän. sen duunikaverit oli heti sitämieltä, että nyt vaimo suuttuu :D ...en suuttunut, olin hyvin mielissäni.

Ei menny ku pari kuukautta paranemiseen?
Aikalailla. Koko ajan liikkunut ja tehnyt mitä pystynyt. Parin viikon jälkeen aloin kokeilla kerran viikkoon kyykkyä ja ku ei alkuu oikein luonnistunu kivutta, nii tein sitten etu- ja takareisiä. Sit alko onnistua prässi ja hack ilman kipuja ja kyykkyä pysty tekee pari viikkoa sitten, mutta ei alle 100kg sarjoja lasketa treeniks :D Eli jollai 70-80kg pysty tekee sarjoja ilman ongelmia. Nyt sit suju iha mukavasti vähän kovemmatkin sarjat, vaikka ei noi painot mieltä vielä lämmitä. Ehkä ihan pientä tuntemusta treenin jälkeen, mutta ei mitään kipuja. Tänään pysty maastavetoakin tekemään ilman kipuja, joten jospa tää tästä. Vielä kuulostellen, ettei tuu ikäviä yllätyksiä :D Penkki meni alkuun jalat penkillä, tällä viikolla alkanu penkata jalat lattialla. Suattaapi tulla Sm-kisoista kisaturisti reissu, mutta ihan sama :D
Näin muutama yö sit unta että olin ääsjoella sairaalassa, ei hyvin mene....

Melko sopimaton kysymys mentorilta.

Kuinka niin? :cool:

Aikalailla. Koko ajan liikkunut ja tehnyt mitä pystynyt. Parin viikon jälkeen aloin kokeilla kerran viikkoon kyykkyä ja ku ei alkuu oikein luonnistunu kivutta, nii tein sitten etu- ja takareisiä. Sit alko onnistua prässi ja hack ilman kipuja ja kyykkyä pysty tekee pari viikkoa sitten, mutta ei alle 100kg sarjoja lasketa treeniks :D Eli jollai 70-80kg pysty tekee sarjoja ilman ongelmia. Nyt sit suju iha mukavasti vähän kovemmatkin sarjat, vaikka ei noi painot mieltä vielä lämmitä. Ehkä ihan pientä tuntemusta treenin jälkeen, mutta ei mitään kipuja. Tänään pysty maastavetoakin tekemään ilman kipuja, joten jospa tää tästä. Vielä kuulostellen, ettei tuu ikäviä yllätyksiä :D Penkki meni alkuun jalat penkillä, tällä viikolla alkanu penkata jalat lattialla. Suattaapi tulla Sm-kisoista kisaturisti reissu, mutta ihan sama :D

Good girl. People of pakkis, näin kuntoutetaan ylirasitusvammoja. Ja näin kauan siinä menee.

Näin muutama yö sit unta että olin ääsjoella sairaalassa, ei hyvin mene....

Awww.. Sillä on ikävä. :D

Back
Ylös Bottom