Jep! Hessua lisää snäppiin :DAinaki hauska seurata kun heitä jotain vitsiä vataselle ja ovaskaiselle snäpissä aina välillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep! Hessua lisää snäppiin :DAinaki hauska seurata kun heitä jotain vitsiä vataselle ja ovaskaiselle snäpissä aina välillä.
Ei ole kuulunut mitään, tuskin kuuluukaan, kyttiä ei kiinnosta kuin mamujen tekemät ilmoitukset.Miten se tapaus Joni Henriksson eteni? Menikö kytille ja jos meni, kiinnostiko niitä?
Joo ne osti ainaskin yhden kuvan siihen.Miken kuvia muuten näytettiin telkkarissa eilisessä Bull vs Vertti jaksossa.
Moniko snäpissä pakkiksella mua seuraa ja onko jotain toivomuksia mitä sinne laitan?
Pocket wifi ja koskee vain Japania.Mikä se nettisysteemi oli mikä sul oli viimeisellä ulkomaanreissulla käytössä? eikö se tullut suoraan lentokentälle?
Snäpissä ei tosiaan nää moniko seuraa, suuntaa antavaa on montako kertaa snäpit katotaan.Eikö snäpissä seurattava tiedä ketkä ja moniko seuraa? En ole tutustunu muuten koko snäppiin mut teikäläistä ja muutamaa muuta tulee aika ajoittain seurattua. Onhan tuo välissä kunnon sekoilua mut se kai se on tarkoituskin ;)
Snäpissä ei tosiaan nää moniko seuraa, suuntaa antavaa on montako kertaa snäpit katotaan.
Ei ole kuulunut mitään, tuskin kuuluukaan, kyttiä ei kiinnosta kuin mamujen tekemät ilmoitukset.
Toinen tapaus oli astetta torkeampi. Hengailin kotona ja vastakkaisen rakennuksen parvekkeella pariskunta nai ja harrasti oraaliseksia kirkkaassa paivanvalossa. Ensin nauratti vitusti mutta tietyn ajan jalkeen alkoi arsyttamaan se etta jossain asunnoissa on pakko olla lapsia ja soitin kytille. Kytilla oli parempaa tekemista seuraavan 5 tunnin ajan. Katsoin sita hetken ja paatin ottaa tonnisella zoomilla todisteaineistoa - oli meinaan erittain yksityiskohtaista. 45 minuutin jalkeen kytat ei vielakaan olleet tulleet ja lahdin ulos hakemaan safkaa. 1.5 tuntia sen jalkeen tulin takas kotiin ja ne edelleen nai ja imi toisiaan siella parvekkeella. Soitin kytille ja sanoin etta tulkaa nyt helvetissa tanne, ne edelleen jyystaa taalla tuhannen ikkunan edessa (tama siis aivan Toronton keskustassa). Lopulta kun show oli ohi 3 tunnin jyystamisen jalkeen, kytat tuli 2 tuntia sen jalkeen. Annoin niille kopiot kuvista ja kytat sanoi etta taa on tosi torkeaa, naa kaverit on kusessa. Juttu siirtyi tutkijalle ja parin viikon paasta tuli soitto tutkijalta etta ei tule syytetta koska eivat mukamas tieda henkiloitten henkilollisyytta, vaikka annettiin niille asunnon kerros jne. Eli toisin sanoen, ei vaan kiinnostanut tutkia. Eli vinkki jengille, jos joskus vierailette Torontossa, julkisella paikalla naiminen on jees. Taalla on kieltamatta aika liberaali ilmapiiri mutta tama tuli yllatyksena.
Julkisella paikalla saanee valokuvata Torontossakin.Vai olisko sua kuitenkin alkanut vituttamaan, kun joudut itse runkkaamaan siellä ja katselemaan, kun toiset harrastaa?
Ai päätit kuvata poliiseille todistusaineistoa? Taisit itselles kuvata vaan runkkaus matskua talteen.
Uskoisin, että toisten puuhastelujen kuvaaminen SALAA on pahempi rikos, kun nussiminen kirkkaassa päivässä.
Itse varmaan toimisit nain. Itse en. Aika omituisia ideoita tuo tapaus heratti mielessasi. Jos asia jai kaivertelemaan, kuvat tuhottiin aineiston luovuttamisen jalkeen.Vai olisko sua kuitenkin alkanut vituttamaan, kun joudut itse runkkaamaan siellä ja katselemaan, kun toiset harrastaa?
Ai päätit kuvata poliiseille todistusaineistoa? Taisit itselles kuvata vaan runkkaus matskua talteen.
Julkinen haureus Kanadassa = max. 6 kuukautta vankeutta. Parvekkeelta kuvien ottaminen taysin laillista. Ehka tunnet Kanadan lait minua paremmin. Viestistasi tulee mieleen etta olet joku julkipervo jonka mielesta julkinen haureus ja potentiaalinen lapsien seksuaalinen hairinta on OK. Ja "salaa" kuvattu? Heidan tarkoitus oli aivan sataprosenttisesti se etta ollaan mahdollisimman nakyvilla, tarkoituksella.Uskoisin, että toisten puuhastelujen kuvaaminen SALAA on pahempi rikos, kun nussiminen kirkkaassa päivässä.
Mutta on tietty pointti noissa lasten häirintäjutuissa. Tiedä sitten onko se omalla parvekkeella puuhastelu kiellettyä. Eihän se ole julkinen paikka. Mutta jos olivat kaiken lisäksi rumia, niin kyllä se ainakin sitten pitäisi saada kielletyksi.Ylempää käsketty että heidän rikosilmoitukset ovat tärkeämpiä, tuskin sielläkään moni niin ajattelee, mutta minkäs teet.Ei ole kuulunut mitään, tuskin kuuluukaan, kyttiä ei kiinnosta kuin mamujen tekemät ilmoitukset.
Onneksi vaimolta saa aina kun tarvitseeMullakin tuli ekana mieleen sellainen sinkkumiehen kateus, kun joku toinen saa![]()

Ehka tassa tutkinnassa oli todellinen akilleen kantapaa. Teknisesti osa asuntoa, vaikka vieressa on kaksi 40+ kerroksista tornitaloa jotka nakee suoraan parvekkeelle jossa lasit, eli kaikki taysin nakyvissa. Kyseessa oli selkeasti kaksi ekshibistionistia jotka sai kiksit juuri siita etta todella moni ihminen naki sen aktin.Eihän se ole julkinen paikka. Mutta jos olivat kaiken lisäksi rumia, niin kyllä se ainakin sitten pitäisi saada kielletyksi.
Itse varmaan toimisit nain. Itse en. Aika omituisia ideoita tuo tapaus heratti mielessasi. Jos asia jai kaivertelemaan, kuvat tuhottiin aineiston luovuttamisen jalkeen.
Julkinen haureus Kanadassa = max. 6 kuukautta vankeutta. Parvekkeelta kuvien ottaminen taysin laillista. Ehka tunnet Kanadan lait minua paremmin. Viestistasi tulee mieleen etta olet joku julkipervo jonka mielesta julkinen haureus ja potentiaalinen lapsien seksuaalinen hairinta on OK. Ja "salaa" kuvattu? Heidan tarkoitus oli aivan sataprosenttisesti se etta ollaan mahdollisimman nakyvilla, tarkoituksella.
Itsella tassa tapauksessa oli 2 motivaatiota:
1. Rakennusta pain olevia ikkunoita oli niin paljon etta varmasti monella lapsiperheelle kyseiseen spekaakkeliin oli nakyma
2. Olen maksanut hienosta nakymastani pitkan pennin ja haluan ihailla sita ilman etta pitaa katsoa kun joku karvaperse nai jotain ihraista muijaa parvekkeella
Oletko siis maksanut siitä, että voit katsella joidenkin parvekkeita?
Onko sulla lapsia? Jos on ja mielestasi kyseinen nakyma on OK, niin aika mielenkiintoinen mielipide.Tuskin se nussiminen tai mulkun imeminen siellä parvekkeella ihan kauheasti pilaa sitä näkymää.