Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oletko Mike koskaan omistanut älykelloa ? Mitä mieltä olet koko välineestä ?
En ole kelloihmisiä tolta osin. Eikä noissa ole oikein mitään konseptia, joka mullistaisi mitään. Ehkä sitten kun tulee joku pipboyn tapainen systeemi, niin noissa voi olla ideaa.

Tuli tosta peilistä ja sängystä mieleen, että ootko imitoinu?

WRxqE4I.gif
Offtopic mutta Christian Balen painomuutokset on melko huikeita!

En tiedä paljonko youtubea seurailet yleisesti mutta onko tullut koskaan katseltua Pasi Viherahon toilailuja? Kaverilla yli 30 000 tilaajaa ja muutamat videot nyt tsiikaillut niin pakko vain todeta että näköjään sitä kaikelle löytyy katsojia :D

Paljonko Miken Ultimaattista soittolistaa kuunnellaan? :D en osaa itse katsoa.

Jätkän snäppejä on hauska seurata. Oot kevyesti ahkerin snäppääjä, aina listan ekana :hyper:

En tiedä paljonko youtubea seurailet yleisesti mutta onko tullut koskaan katseltua Pasi Viherahon toilailuja? Kaverilla yli 30 000 tilaajaa ja muutamat videot nyt tsiikaillut niin pakko vain todeta että näköjään sitä kaikelle löytyy katsojia :D
Eikös tämä sama janari kaatanut lankapuhelimella joskus 80/90-luvun vaihteessa koko lahden puhelinverkon,ihan ok suoritus sanoisin

Eikös tämä sama janari kaatanut lankapuhelimella joskus 80/90-luvun vaihteessa koko lahden puhelinverkon,ihan ok suoritus sanoisin
Voipi olla. On aikamoinen kyhäelmä tuo sen kämppä missä asustelee ja pitää pasiradiotaan. Kauhea sekasorto ja itse asentamiaan johtohärvellyksiä pitkin kämppää. Kai se niistä jotain ymmärtääkin mutta varmaan myös sekaan mahtuu muutama ei niin menestynyt kokeilu :D

Edittiiä koska Netin syövereistä löytyi: joskus 80-luvun loppupuolella Pasi Viheraho niminen heppu Lahdesta yritti keksiä keinon soittaa puhelimella ilmaiseksi. Pasi näpytteli puhelimellaan pitkiä numerosarjoja kunnes erään sarjan kohdalla sitten kyykähti koko Lahden puhelinverkko, minkä seurauksena tuhansien lahtelaisten puhelimet mykistyi. Pasi jäi kolttosestaan kiinni ja tuomittiin valtaviin vahingonkorvauksiin, vaikkakin Pasin mielestä kyseessä oli bugi puhelinyhtiön järjestelmässä.

Tallensin tuon miken ultimate soittolistan salin spotifyyn silloin kun se tuli julkiseksi. Siitä lähtien se on soinut aina kun oon salilla käynyt, joku muukin on siis tykästynyt siihen :D

En pidä tyypistä yhtään.

Paljonko Miken Ultimaattista soittolistaa kuunnellaan? :D en osaa itse katsoa.

Jätkän snäppejä on hauska seurata. Oot kevyesti ahkerin snäppääjä, aina listan ekana :hyper:
Yli 1400 tilaajaa, mitään dataa ei kuuntelumääristä tosin ole. Ja hyvä jos snäpit iskee, koska musta tuntuu, ettei niissä ole mitään tolkkua.

Moniko snäpissä pakkiksella mua seuraa ja onko jotain toivomuksia mitä sinne laitan?
Täällä ainakin seurataan. Ei ole mitään erityisiä toivomuksia, mutta pari päivää sitten sinun snäpissä ollut "himo nussija" lookki sopi sinulle, voisit koittaa sitä vaikka ihan todellisuudessa :D.

Moniko snäpissä pakkiksella mua seuraa ja onko jotain toivomuksia mitä sinne laitan?

Minä seuraan ja jatka vaan kuule samaan malliin miten tähänkin asti.. saa välillä hyvät naurut :D Samalla toki kiva ihan asiaakin reeneistä yms kuulla!

Täällä ainakin seurataan. Ei ole mitään erityisiä toivomuksia, mutta pari päivää sitten sinun snäpissä ollut "himo nussija" lookki sopi sinulle, voisit koittaa sitä vaikka ihan todellisuudessa :D.
Voisin ihan vittuillakseni vetästä joskus semmoisen lookin päiväksi. Annan kasvaa vähän aikaa ja sitten ajan sillai. :D

Back
Ylös Bottom