Aika usein tekis mieli kalibroida vastaanotinta esim. nyrkillä.
Toimii varmaan myös idioottien vastaanottimien herkistelyyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika usein tekis mieli kalibroida vastaanotinta esim. nyrkillä.
Sitä mä vähän meinasin.Toimii varmaan myös idioottien vastaanottimien herkistelyyn.
Sitä mä vähän meinasin.
Ite en kans omista, mutta työn puolesta käytän myös aifounia (ja mc-läppäriä ja aipädiä). Ihan hyviä vehkeitä ne on, mutta ei mielestäni kaiken hypen ja ylihinnan arvosia.Hyvä. Piti varmistaa. Iföönejäki tekis mieli joskus hakata. En tosin omista moista, mutta ihan noin niinku huvikseen.
Mitenkäs se ipuhelin eroaa normaalista?
Se on vähän niinku Doro, mutta "hienompi". Maine varmaan rakentunu pitkälti toimivaan Apple-tiliin, mutta Googlella vastaava nykyään vähintäänkin yhtä toimiva, moninpaikoin jopa parempi väittäisin.Mitenkäs se ipuhelin eroaa normaalista?
Sitä tekee mieli lyödä. En tiedä miksi. En mää muutakaan niistä tiiä, kun en ole koskaan moista omistanu. Kuullu vain kiroiluja talouden käyttäjältä. Iipädiä on kyllä ollu aktiivissakin käytössä ja valitsin anteron omaksi.
Doro... Hitto tommosestakaan mitään tiedä. Mut Doroa on kyllä tullut kuunneltua.Se on vähän niinku Doro, mutta "hienompi". Maine varmaan rakentunu pitkälti toimivaan Apple-tiliin, mutta Googlella vastaava nykyään vähintäänkin yhtä toimiva, moninpaikoin jopa parempi väittäisin.
Juu, koko tuplaantuu ja nytkin lähes100 m2Naissss!
![]()
Doro... Hitto tommosestakaan mitään tiedä. Mut Doroa on kyllä tullut kuunneltua.
Oon aina ollut sitä mieltä, että nää lääpittävät laitteet on aivan naurettavia.
Ostin juuri uutet talvikengät.Hemmetti...ostin äsken talon.

Ens viikolla marraskuu jo - mihin tää aika on oikei mennyt![]()
Molemmat jalat, nyt on jo toinenKohta sitä ollaan jo haudassa.