Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

rinnan revettyä oli pakko kaventaa? ootko aina tehny negatiivisen noin hitaasti?
Ei se revennyt, se venähti ja sinne tuli sitten jotain arpikudosta, joka haittasi sitten ja piti lopettaa kisaaminen. Mutta siitä on jo yli 10 vuotta, niin nyt kuten huomattu, kestää komeesti. Negan olen aina tehnyt hitaasti ja suosittelen sitä kaikille bodausmielessä etenkin, se on myös edullista voimaa hakiessa.

Okei., entäs kaari? Kipeytyykö selkä koskaan?
En tykkää kaarta tehdä, ja jos tekisin, niin se sattuis selkään kyllä. Mulla kun on selässä lihaa oikeesti aika hyvin, niin ne sitten tuppaa kramppaan.

Kuka jää kyseleen et sattuko jos tipauttaa jonkun??

No kyllä itse ainakin jäisin katsomaan kävikö pahasti ja tarvittaessa soittaisin apua paikalle. Mikäli lyöt jotain ja poistut paikalta ja kyseinen kaveri tuppaa kuolemaan siihin niin teitä huolettaneet laskut on aika pientä siinä vaiheessa.

Kuka jää kyseleen et sattuko jos tipauttaa jonkun??

No kyllä itse ainakin jäisin katsomaan kävikö pahasti ja tarvittaessa soittaisin apua paikalle. Mikäli lyöt jotain ja poistut paikalta ja kyseinen kaveri tuppaa kuolemaan siihin niin teitä huolettaneet laskut on aika pientä siinä vaiheessa.

Kun sanoit että et tee nykyään takaolkapäitä koska ne kehittyy ilmankin, niin onko ne ruvennu kehittyy nyt viimevuosina, vai kehittykö ne kans sillo vuosia sitten kun olit vähän ''tuhdimmassa'' kunnossa?

Kun sanoit että et tee nykyään takaolkapäitä koska ne kehittyy ilmankin, niin onko ne ruvennu kehittyy nyt viimevuosina, vai kehittykö ne kans sillo vuosia sitten kun olit vähän ''tuhdimmassa'' kunnossa?
Ne on aina ollut vahvin osa olkapäätä, alkoivat kehittymään kun aloin tekeen hitaamman negan penkissä.

Aina yhtä siistiä katseltavaa. Vieläkös Mike tulee paljon kyykkäiltyä ?

Kuvaa vaan jatkossakin, jos tulee vedettyä jotain vastaavaa, tai muuten vaan hyviä komboja mitä katsojat voi kokeilla.

Itsellä on reilun vuoden ollut tuo sama Helly Hansen kassi. Aika hyvin on kyllä kestänyt, eikä mitään reikiä ole tullut. Sinulla tosin varmasti kovemmassa käytössä.

Aina yhtä siistiä katseltavaa. Vieläkös Mike tulee paljon kyykkäiltyä ?

Kuvaa vaan jatkossakin, jos tulee vedettyä jotain vastaavaa, tai muuten vaan hyviä komboja mitä katsojat voi kokeilla.

Itsellä on reilun vuoden ollut tuo sama Helly Hansen kassi. Aika hyvin on kyllä kestänyt, eikä mitään reikiä ole tullut. Sinulla tosin varmasti kovemmassa käytössä.
Kyykkäsin viimeksi kutosia lämmöksi ennen hackia. Sunnuntaina voisin videoida hackinousun ja ottaa 200 kilolla kutosen. Enkka sekin olis taas.

Mulla on tietyn rajapyykin ikäkriisi menossa ja siispä kysynkin Mikeltä...missä näet itsesi 20v päästä? Onko tullut kelattua tulevaisuutta paljon?

Mulla on tietyn rajapyykin ikäkriisi menossa ja siispä kysynkin Mikeltä...missä näet itsesi 20v päästä? Onko tullut kelattua tulevaisuutta paljon?
Ei ole tullut kelattua juurikaan.

Ota siitä kulmasoudusta jotain pätkää kun oot viimeaikoina tehnyt ilmeisen kovia sarjoja.
Pitää ottaa.

Voidaanko puhua vaikka autoista, koska noi tappelujutut on todella tylsiä ja lapsellisia.

Otin Audiin tän sairaan virtuaalisen mittariston ja carplayn.

24-2016-audi-tts-qs-1.webp

Netissä kaikki on kovia kavereita, oletko Top Gearia seurannu ja onko odotuksia The Grand Tourille? Henk.koht mahtavaa tuo Clarksonin, Hammondin ja Mayn keskinäinen sekoilu, vaikkakin käsikirjotettua varmasti iso osa, silti nautin ^^

Back
Ylös Bottom