Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole moneen aikaan kahveja tilannut kun en ole paljoa edes juonut kotona. Mutta olen joo valmispaketteja ostellut ja yleensä otan vain jotain erikoisempaa kalliimpaa kun ei noissa niin mieletön hinta ole.Vieläkö teet omat kahvisi itse pavuista vai osteletko koskaan valmiita kahvipaketteja? Jos ostat, niin onko jotain tiettyä laatua jota suosit?
Jännä sinällään kun äijä on kuitenkin niin poppia kun voi.Vain Elämää -sarjan jälkeen Cheek ei lähtenyt puskemaan pelkästään omaa itseään esille, vaan käytti ohjelmasta tullutta julkisuutta hyväkseen nostamaan koko rap-genreä. Ja samalla hyötyi itse koko genren vahvistumisesta.
Jännä sinällään kun äijä on kuitenkin niin poppia kun voi.
Hieno valinta kaikenkaikkiaan, onnea hankinnasta ja hyvä jos voin olla avuksi. Sitten vain napsimaan tyylikkäitä otoksia ja haasta itsesi rohkeasti, älä jumita kuvaamaan liikaa sitä minkä osaat, vaan laita rimaa rohkeasti korkeammalle.Pitihän se vielä palata kertomaan että posti toi tänää Nikon 1 sarjalaisen. Tuli jonku aikaa pähkäiltyä että pokkarii vai järkkärii mut ton ominaisuudet ja lisävarusteet on sitä luokkaa että eiköhä sillä pärjää pidemmälle.
Ehdin hieman tutustua kameraan ja nappailee kuvia ennen pimeää. En käsitä miten tähän asti pärjännyt ilman.
Kiitti suosituksesta!

Unohit vapottelun ja nettilurkkaamisenAikuinen mies ja pelaa videopelejä, käyttää lippistä ja vielä on joku valokuvaaja! On siinäki. Hommais ees kunnon ammatin!
![]()

Sekä kauniin ja nuoren tyttöystävän. Hommais nyt isomies saatana jonkun omanikäisen siideripossun.Unohit vapottelun ja nettilurkkaamisen![]()

Olin tekemässä podcastia, joten joku mode poistanut. Todennäköisesti sun ilmoitus ei täytä vaatimuksia ja me ollaan kyllästytty kun niin yksinkertainen asia ei onnistu kuin hinta ja yhteystiedot ja kielto linkittää lisäravinteisiin. Lue ne ohjeet kuten sillä alueella sanotaan monta kertaa.Kai se Mike nyt voi edes jotain vastata vai onko joku muu kohta mistä voin ottaa sinuun yhteyttä kyseisen asian suhteen? Pitää vissii soittaa saatana, että tulee viesti perille, kun ei voi edes vastata mitään vaan pitää poistaa viesti.![]()
Hessun vanhemmat on toy-villakoiria, mutta Hessu lorahti pari senttiä kääpiön puolelle. Noi pienet villakoirat on aktiivisia ja todella ihmisrakkaita, mutta ovat sitten haukkuherkkiä, mutta siitä voi totuttaa pois pitämällä koiraa useasti vilkkaissa paikoissa, eikä eristä sitä liikaa hiljaiseen paikkaan omaan reviiriinsä. Hessu haukkuu vain posteljoonille ja vahtikoirina pienet villakoirat on todella hyviä. Ovat häiriintyneen tietoisia ympäristöstään ja yleensä aika harhaluuloisiakin, että kaikki äänet on uhka. Ja vahtikoiralla tarkoitan vain vahtimista, muuhun noista ei luonnollisesti ole. Ne ilmoittaa ja sitten nuolee varkaan kättä.Moi. Onkohan Hessu kääpiövillakoira vai toyvillakoira? Emäntä miettii villakoiraa tähän taloon, kun luonne noilla ilmeisesti on hyvä.