POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Aika ala-arvoista ilkkua toisten loukkaantumisille. :) En muista nimimerkkiä, mutta jotain vissiin jäänyt hampaankoloon?
Ei ole mitään hampaankolossa. Muistelenko omiani,että sulla oli erittäin omalaatuinen tyyli käyttää vyötä vatsan yläpuolella kovissa nostoissa? Ilmaisin asiani anyways hieman tökerösti,anteeksipyyntöni siitä.

Ei ole mitään hampaankolossa. Muistelenko omiani,että sulla oli erittäin omalaatuinen tyyli käyttää vyötä vatsan yläpuolella kovissa nostoissa? Ilmaisin asiani anyways hieman tökerösti,anteeksipyyntöni siitä.
Ok, ymmärsin väärin. En mä usko että se on vaikuttanut. Viimeiset treenit mitä tein ennen tätä oli raskaita työntövetoja, mikä oli uus liike mulle. Eli siis maastavetoa kauttaaltaan suoralla selällä ja se oli sitten liike jolla hajotin itseni. :D Magneettikuvissa ei näkynyt mitään, eikä oo selvinnyt mikä sielä on vialla. Nykyään mä penkkailen ja dieettaan, toivottavasti pystyy jatkaa vielä joskus.

put-me-in-a-home-ill-put-you-in-the-ground1.jpg

Ihan vitun kova! Elämäntavat kohillaan.

Ok, ymmärsin väärin. En mä usko että se on vaikuttanut. Viimeiset treenit mitä tein ennen tätä oli raskaita työntövetoja, mikä oli uus liike mulle. Eli siis maastavetoa kauttaaltaan suoralla selällä ja se oli sitten liike jolla hajotin itseni. :D Magneettikuvissa ei näkynyt mitään, eikä oo selvinnyt mikä sielä on vialla. Nykyään mä penkkailen ja dieettaan, toivottavasti pystyy jatkaa vielä joskus.

Miten penkki kulukee ja missä paino huitelee, oon vähä ootellukki sulta kuulumisia..

Aivan käsittämätöntä hölmöilyä... Tämä ennätysten yrittäminen ilman minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia onnistua... Ja dumppasi painon useammalla yrittämällä, joista yhdessä takavarmistaja sai osansa. Vitun älyvapaata touhua.

View: https://instagram.com/p/BLT9AvghD7e/

Edit: Ilmeisesti Amit sai tästä elinikäisen kilpailukiellon kyseisen liiton (APA/WPA) kilpailuihin.

Jezza Uepalta 440 kyykky sponsorifirman paikalliskisassa. En löytänyt varmaa tietoa onko tuo rawina vai jossain rytkyissä, kertokoon joku joka osaa videon perusteella sanoa. Joka tapauksessa nätti nosto ja paljon rautaa.

Ei helvetti, vissiin koko kylä varmistamassa tota kyykkyä :D Joka tapauksessa mieletön kyykky!

Aivan käsittämätöntä hölmöilyä... Tämä ennätysten yrittäminen ilman minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia onnistua... Ja dumppasi painon useammalla yrittämällä, joista yhdessä takavarmistaja sai osansa. Vitun älyvapaata touhua.

View: https://instagram.com/p/BLT9AvghD7e/

Edit: Ilmeisesti Amit sai tästä elinikäisen kilpailukiellon kyseisen liiton (APA/WPA) kilpailuihin.

View: https://www.instagram.com/p/BF9z2STof58/

Mitä ihmettä, ukko on paljon onnistuneemmin yrittänyt kovempiakin rautoja. Tässä 375kg joka jäi vajaaksi.

Olkoot mitä tahansa mieltä Duffinista ja vaikka showmeininkiä, niin onha toi nyt aivan sairaan kova :D
Ennen kuin joku vinkuu vetotangosta, remmeistä yms. niin tämähän oli miehen oma tavoite vetää salilla ko. 1000 paunaa.

Ei tosta nyt montaa mieltä voi olla. Äijähän veti muutama viikko takaperin 980 paunaa ohuilla ivankoilla, monen mielestä se on jopa kovempi. Taitaa olla kevyin äijä ikinä joka vetää nelinumeroisen. Meinas vissiin seuraavaksi kyykätä saman verran.

Back
Ylös Bottom