Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kissa ollut ahkera yöllä: oksennus sängyn alle ja kakka vessan lattialle. Tästä on hyvä jatkaa.

Treeni: tsek
Karkkipäivä: tänään
Lihava olo: tulee olemaan

Oli jotenki söpöä kun salilla kaksi jullia veti niin pahiksena salilla. Appelsiinit kainaloissa, hupparien huput päässä tehtiin olankohautuksia ja kulmasoutua koneella kuin savolainen aikoinaan. Ei sillä olen minäkin varmaan melko hupaisa näky ollut silloin 20v sitten. E: poikien kyyläilyn perusteella olen vieläkin :cool:

Oli jotenki söpöä kun salilla kaksi jullia veti niin pahiksena salilla. Appelsiinit kainaloissa, hupparien huput päässä tehtiin olankohautuksia ja kulmasoutua koneella kuin savolainen aikoinaan.

Vähän niinku pakkislaiset möykkäröi pitkin palstaa korvaushoidossa, tai toisin sanoen kuin 16v teinipojat uhoo krapula-aamuina ja on niin äijää että, kun testotasot taas nousee?

IMG_1123.webp

makarrylistä laatikolla, broilerjauheLihas ta

#fitnesss

onpa hassusti nuo punaset tuola väärässä päässä pöytää

e. oli

Tuleeko luusta verta? Ihan uutta mulle, siis luun sisällä suonia?
Selkärangan sisältäkin tulee sellaista kirkasta nestettä kun niskanikamien välistä puukolla pyöräyttää pään: irti.

Tänään avattu kolme potilasta, kaikilla keuhkoissa reikä.

Minä kerkesin yhden pullon,olutta,maistella, ottelun aikana

mites sniffari kerkesi, pääsitkö edes alkuun

mitähän sitte tekis, ilta meni nyt plörinäksi ku oli niin nopee

Ei ole kuin yksi ylijäämä. Punaista löytyy vielä.

E. Tämä löytyi siis virkistyspäivän jäljiltä kassista kuin Jäätteenmäen faksi.

E2. Mautonta, etten sanoisi.
20161008_204551.webp

Back
Ylös Bottom