Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä just toissa iltana vetäisin sellaiset ulkoiluhousut jalkaan jotka ei oo tammikuussa mahtunu edes ylös asti :D Se on kyllä hyvä, koska nyt on hyvät tsäänssit että tänä talvena mahtuu vanhat toppahousutkin jalkaan eikä tarvi taas käydä lenkillä miljoonissa pitkiksissä ja kollareissa :D :D

Minä en ole ylipainoinen ja 34 koon teinifarkut lököttää ikävästi (aamupaniikissa vetäsin vaan kaapista jotkut pöksyt jalkaan, emmie muuten...). Silti olo lihava, sellainen turvonnut ja kuona-aineinen. Ja kakittaa koko ajan.

Enpäs. Täällä sitäpaits saa kehuja vain jostain timmistä bikinifitnesskunnosta, nirps. Voisin laittaa todistusaineistoa kuvaamalla turvonneen läskimahani mutta olen kiltti enkä viitsi traumatisoida reenattuja kroppia tuijottelemaan tottuneita pakkislaisia.

Terv laihaläski

Ei muuten mutta pitäis mahtua housut kiinni :mad:

Eikö meillä ollut galluppi joku viikko sitten että melkein kaikki offtopiccilaiset on ylipainoisia, haittaako tossa pien turso enää.
Ei haittaa, on pelkkää plussaa vain. Oma tavoitteeni on vaikea ylipaino niin on sitten jotain millä keulia.

Enpäs. Täällä sitäpaits saa kehuja vain jostain timmistä bikinifitnesskunnosta, nirps. Voisin laittaa todistusaineistoa kuvaamalla turvonneen läskimahani mutta olen kiltti enkä viitsi traumatisoida reenattuja kroppia tuijottelemaan tottuneita pakkislaisia.

Terv laihaläski

Aa, mä en oo ikinä ollut sellainen niin en ole saanut. No, ei se mitään, ei ole heti tulossakaan. Ei salilla käyminen paljon kiinnosta, mutta saan sentään syödä sokeria ja nykyään on jo jonkinlainen perse. Varmaan vääränlainen näihin piireihin, mutta mahtuu sinne em. housuihin sisään.

Ei haittaa, on pelkkää plussaa vain. Oma tavoitteeni on vaikea ylipaino niin on sitten jotain millä keulia.

Tavoittelu ainakin mielekästä. Eikä noi tosibodaritkaan tunnu mihinkään mahtuvan, kun aina repeää kaikki kaupan paidat hauiksesta ja vyötärö on niiiiin kapea että on pakko käyttää niitä valkopesukuvioituja junttimakuupussifarkkuja.

Mahottomaksi on muailma menny...

devo.6.jpg

Kannattaa tulla miittiin. Tippuu ajatukset oikealle tasolle tämän foorumin käyttäjäkunnasta. Siis lihas ja timmeys asioiden suhteen.

Judis on ainoa timmi, invisuksella isot tissit ja fuuteri muuten vaan saatanan pitkä ja mukava kaveri.

Ei vaan. Minä ainakin olen läski omaan makuuni ja salillakaan jaksa käydä tarpeeksi.

Mutta miittejä kyllä suosittelen, jos ei ole tullut käytyä.

Mä oon satunnaisen kasan palstalaisia tavannut eri yhteyksissä, laidasta laitaanhan sitä ollaan.

Vähän päivien mukaan vaihtelee oma läskiysfiilisaste, mutta en jaksais kiristellä kun sit ei kulje juoksu. Peilikuva on ihan siedettävä toistaiseksi.

Eikä noi tosibodaritkaan tunnu mihinkään mahtuvan, kun aina repeää kaikki kaupan paidat hauiksesta

Siimat mahtuu hihoihin kyllä. Eli tosipotari en ole. Mutta kun kaulan ympärys on miesten paidoissa kokoon L viittaava ja vyötärö kokoon S. Paitakaupoilla ollaan ns. jännän äärellä. Onneksi moisille käytön tarve on kerran viidessä vuodessa. Edelliskerralla kauluksesta 5cm liian pieni paita meni muuten sopivasti päälle. Slimfit mai ääs.

Mitä tästä opimme? Kaulani on lihava.

Siimat mahtuu hihoihin kyllä. Eli tosipotari en ole. Mutta kun kaulan ympärys on miesten paidoissa kokoon L viittaava ja vyötärö kokoon S. Paitakaupoilla ollaan ns. jännän äärellä. Onneksi moisille käytön tarve on kerran viidessä vuodessa. Edelliskerralla kauluksesta 5cm liian pieni paita meni muuten sopivasti päälle. Slimfit mai ääs.

Mitä tästä opimme? Kaulani on lihava.

Noi on kyllä hankalia. Puolisolla taas on niin pitkä selkä, että ei tahdo missään koossa olla hyvä paita. Eivät tuppaa oikein kasvamaan kuin leveyttä vaikka ottaisi isomman koon, ja sit on sekä liian iso että liian lyhyt.

Sitä mä oon kyllä miettinyt, että miltä näyttää se nainen jolle löytyy helposti kaupasta housuja. Useimmat valittavat, että jos perse on hyvä niin lantiolla on 20 cm liikaa tilaa, ja mulla taas kun ei ole lantiota just minkäänlaista niin jos perse on hyvä niin ei varmana mahdu kiinni. Kuka ne housut ostaa?!!

Meinasin kirjottaa et mulle ainakin löytyy aika hyvin pöksyjä kaupasta, mut sit hokasin et oon tainnu viimeks 10 vuotta sitten moiset uutena ostaa (kirpparilta ostin 4 vuotta sitten viidet eurolla kipale). En siis tiedä millasia nykysin ees myydään. Oli kyl tuolloinkin jonkinverran limpparipullotelineongelmaa.

Itselläni on viime aikoina trendinä selkeästi ollut viimeistenkin lihasrippeiden näivettyminen painon pysyessä samana. Varmaan aivot kasvanut, kun opiskellut.

Back
Ylös Bottom