MissFitless
kissanainen
Ei ole ruokaa. En jaksa mennä kauppaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tööt, haluan jättää eriävän mielipiteen kiitos tack. Motonet Konala, ei ruuhkaa ei jonoa. Tosin en ole käynyt siellä klo 1600 jälkeen...Ei se ole vain pirkkalassa. Joka saatanan mötönet, sama homma. Aina.
Sama, mutta vaimon silmin: ei ole ruo kaa pitää men nä kauppaan..... naiset. Sello on hyvä mutta perseestäOn ruokaa. Ei tarvi mennä kauppaan.
joko täällä on ollut puhetta siitä että dänään on virallinen korvapuustipäivä, ihan sama hain munkkeja.
Ei ole ruokaa. En jaksa mennä kauppaan.
Tööt, haluan jättää eriävän mielipiteen kiitos tack. Motonet Konala, ei ruuhkaa ei jonoa.
Tai siitä, että Hillary "läpällä" pohti voisivatko dronettaa Assangen. Läppä oli siis dronesta, tappamisesta ei.Tästä tuli mieleen, että aika jännä homma ettei suomalaiset mediat uutisoineet yhtään mitään ruotsissa mellakoineista maahanmuuttajista. Autot paloi ja vesitykit pauhasi, mutta yhtään otsikkoa ei nähty. Ruottalaisten lehtien nettisivuilla kun kävi niin siellä ei paljon muusta ollutkaan juttua.
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Ja nyt töihin.
Sullahan on kauppa melkein vieressä.Mulla kaks epäilyttävää munaa... koiranlenkitykselle oli pakko lähtee, käyn samal siel fakin kaupassaki sit...
Njuu, mutku ei ois huvittanu... kävin kuitenkin, olivat taas myllänneet ihan miten sattuu koko paikan. Maitopurkkii ettiissä meni 10 minuuttia, kotimaista 4viljapuuroa en sinnikkäästä yrittämisestä huolimatta löytäny :(Sullahan on kauppa melkein vieressä.
Justiinsa. Luullut että se on vain minun motonetin ongelma, mutta tuo todella ärsyttävä ongelma on muidenkin riesana.Ei se ole vain pirkkalassa. Joka saatanan mötönet, sama homma. Aina.
Justiinsa. Luullut että se on vain minun motonetin ongelma, mutta tuo todella ärsyttävä ongelma on muidenkin riesana.
Minun piti olla koko päivä sivistyneet housut jalassa :( vähäkö oli tympeetä...Blaah, jouduin laittamaan lenkille housut jalkaan.
.
Tääl susirajalla on kyl asiointi ollut ihan sujuvaa. Paits nyt viimeks ku meinasin käyä siel, olivat muuttaneet koko höskän paikkaa :( ääsjoellaki piti käyä siel mut unohtu o_OAinakin oma kokemus sanoo. Paikkakuntina Oulu, Ääsjoki, Turku. Jonoa: riittää. Kassoja: ei.