Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä katsoin sitä mukaa kuin tuli, yleensä en jaksa tuollaista tipottelua mutta joidenkin kanssa tuntuu mahdottomalta odottaa sitä kolmea kuukautta rykäistä kerralla. Mieluummin katson sarjoja ~kahta eri kerrallaan. Nykyaika on niin paljon helpompi kuin entinen tässä suhteessa.

Mä katsoin sitä mukaa kuin tuli, yleensä en jaksa tuollaista tipottelua mutta joidenkin kanssa tuntuu mahdottomalta odottaa sitä kolmea kuukautta rykäistä kerralla. Mieluummin katson sarjoja ~kahta eri kerrallaan. Nykyaika on niin paljon helpompi kuin entinen tässä suhteessa.
Mää oottelin, sit ku oli tullu niin otin HBO Nordicin kuukaudeks kokeiluun ilmaseks. Sit kutoskausi eka, ja sen jälkeen kertaus alusta.

Mää oottelin, sit ku oli tullu niin otin HBO Nordicin kuukaudeks kokeiluun ilmaseks. Sit kutoskausi eka, ja sen jälkeen kertaus alusta.

Mä oon ostanut noi blurayna, oon yleensä katsonut kertauksen ennen uuden kauden alkua. Sais nyt tulla se saatanan seuraava kirja seuraavaksi; sarjakin on kyllä tosi hyvä mutta sinänsä evvk mitä siinä tapahtuu kun se ei ole se "oikea" stoori. Mua ei siis haittaa että tekevät muutoksia tai eri tavalla, ei ne kirjat siitä pilalle mene että tehdään toisenlainen versio.

Mä oon ostanut noi blurayna, oon yleensä katsonut kertauksen ennen uuden kauden alkua. Sais nyt tulla se saatanan seuraava kirja seuraavaksi; sarjakin on kyllä tosi hyvä mutta sinänsä evvk mitä siinä tapahtuu kun se ei ole se "oikea" stoori. Mua ei siis haittaa että tekevät muutoksia tai eri tavalla, ei ne kirjat siitä pilalle mene että tehdään toisenlainen versio.
Mä en oo (vielä) alottanu kirjoja. Ajattelin sit vasta kun sarja on loppu. Niin ei tuu mindfuckia ja sitä mielipahaa.

E. Ja pitää myös muistaa että sarja "perustuu" kirjoihin. Eli ei oo tarkoituskaan olla 1:1.

Se enon majakka -heppu on kanssa aika kova.

Menny ihan ohi tommonen.

Itsellä on muuten myös Gay of Rhones kirjojen ja bluray-boxin osto ollut harkinnassa jo pidempään. Ei ole vaan viitsinyt ostaa, kun ei tunnu valmista tulevan millään.
Kirjat ajattelin lukea myös sitten vasta kun tv-sarja on finaalissa. Jos se äijä saa nyt kirjoitettua jotain.

Back
Ylös Bottom