Minä voisin hankkia lobotomian.
Minulle teki joku jo viimeyönä.
Kyllä tämä uusin nyt pirusti parempaa on kun edelliset levytmyös metallica voisi jo lopettaa
en tykkää: yhtään
uusista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä voisin hankkia lobotomian.
Kyllä tämä uusin nyt pirusti parempaa on kun edelliset levytmyös metallica voisi jo lopettaa
uusista
kuulosti hyvältä
Onks sullakin tommoset vai:Just meinasin sanoa että vuosikausiin ensimmäistä kertaa kuulosti hyvältä uus Metallica. Ihan rässiä.
#liiviesiin
Hardwired oli vähän nääh mutta tuo uusin lohkaisu on ihan toimiva. Blästejä metallican biisissämyös metallica voisi jo lopettaa
uusista

Onks sullakin tommoset vai:
viimeviikkoiseen musiikkikeskusteluun palatakseni, en ole perjantain jälkn kuunnellun kun yhtä kappaletta, enkä aio hetkeen levyä vaihtaakkaan.
arvosana 40/40, eipä ole aikoihin tullut noin kovaa levyä
juu.. k'y mulle... anna vaan, tulee tarpeeseenHaluaako joku vitnestukun maltoa 4kg pussin (avattu ja otettu pari annosta), vai laitetaanko sioille?
Onks sullakin tommoset vai:
![]()
Jumaleissön!!! Taidan hommata itselleni helmikuussa lahjaksi, kun täytän 45-vuotta.
Mikähän siinä on, että kaikki kentällä kohtaamani fysioterapeutit ovat jonkin sortin fitnesspimuja? Ymmärrän että vaatimuksena toimintaterapeutin työhön on näyttää edes siltä kuin noudattaisi omia neuvojaan, mutta tämä havainto hämmentää.
Looginen kuvio, mutta ihmettelen hieman tuota Bia Brazil/Better Bodies -muotia ammatillisena vaatetuksena ja habituksena. Mutta mikäs siinä, menee varmaan siinä missä muutkin.Kuinka todennäköistä olisi kuvio: oma liikkuminen ei kiinnosta -> alanpa liikuttamaan muita ammatikseni...?
Looginen kuvio, mutta ihmettelen hieman tuota Bia Brazil/Better Bodies -muotia ammatillisena vaatetuksena ja habituksena. Mutta mikäs siinä, menee varmaan siinä missä muutkin.
Looginen kuvio, mutta ihmettelen hieman tuota Bia Brazil/Better Bodies -muotia ammatillisena vaatetuksena ja habituksena. Mutta mikäs siinä, menee varmaan siinä missä muutkin.
Vähän jotain hyvää makua joukkoon niin tostahan vois tehä possuille joulunameja.Roinapossuja. Onneksi posti toi männäviikolla vajaan 10kiloa kuulaa. Täytyy varmaan hiukan nostaa lähtönopeuksia.
Joo, voi vaan tulla halvemmaks tilailla fittuggendaalista suoraan kuin maksella posteja.juu.. k'y mulle... anna vaan, tulee tarpeeseen