Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miehi oon hyvällä tuulella ja pihalla. Vähän vaikea orientoitua töihin... väsyttääkin ihan vietävästi vaikka olevinaan nukuttiin ihan hyvin.

Ei voi mennä pihalle. Verenhimoiset pampit valtasivat pihan.

pampi_zpsdhrjcsgf.jpg

Mieki oon tänään hyvällä tuulella! Ootan että pääsen töistä optikolle hakemaan uudet silmät, sitte näkee mennä salille ja sen jälkeen pääsee fiilistelemään uusia tavaroita mitkä ostin eilen IKEAsta.

Reidet on tänään miljoonasti pahemmat kuin eilen ja boxin viikko-ohjelma näyttää siltä että tänään menen salille tekemään selkää. Pitää vissiin ottaa treenin jälkeen joku palauttava matolla kävely tai sitten mennä illalla vallan ulos kävelemään....

Tommonen kevyt temgesic, sirdalud ja lyrica kombo.!

Minä nautin viimeksi vain panacodia ja sirdaludia. Kevyt viikko pillereissä. Temgesiciä en ole vielä kokeillutkaan.

Maanantai. Se alkaa aina niin äkkiä ja jatkuu loputtomiin. Oli vähän levoton yö, näin unta mm. unettomuudesta (sen lisäks että kahdelta heräsin kattomaan ensimmäistä kertaa kelloa oisko aika nousta). Noh, leikkurista selvitty ilman niskakramppia, nyt vaan täytyy keskittyä hereillä pysymiseen...

Back
Ylös Bottom