Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eipä siinä mitään.. kysytääs vielä kolmannen kerran, sitten luovutan :D ... että mitä oot Mike mieltä näistä moottoripyöräjengeistä mitä on suomessa, Cannonball Mc, Bandidos jne jotka on paljon esillä mediassa myös rikosten yhteydessä?
Ei mulla noista ole isompaa mielipidettä. Olen kyllä tehnyt yhden jengin kanssa ihan oikeita kuvaustöitäkin lehden osalta. Mukavia heppuja ja kiva tuntea sieltä kavereita.

Paino pudonnut aika jämäkästi?! Dieetti puree nätisti. Ja btw, vitun siistejä kuvia tulossa epäilemättä Pernellin kanssa. Itse diggaan tosta fury roadista, erityisesti se kitarajäbä on siististi tehty :p

Heh, huomasko joku että laitoin painosta taulukkoa ja kuvankin :D Ihan turha täällä on mistään muusta puhua kuin muusta.

Aika monessa ketjussa keskitytään enemmän vääntämään kaikesta turhasta ja itse ketjun aihe unohtuu.
Uusia kuvia ootellaan jo innolla. Heitäppä jotain kommenttia jyväskylän karsinnoista.

Ja amiksessa sentään tehdään jotain, eikä vaan lueta kirjoja.

Vaikka varmaan ironisesti heitetty onkin, niin tätä oikeasti kuulee usein. Ihmettelenkin mikseivät nämä "amikset" hae yliopistoon, kun kuitenkin helppo päästä sisään ja ei tarvi kuin lukea. Töistäkin saa tuplasti palkkaa tekemättä mitään.:hyper:

Nyt oli kyllä TODELLA hienoja kuvia nämä viimeisimmät Pernelin kanssa, kertakaikkiaan. Tykkäsin todella paljon!

Back
Ylös Bottom