Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt alkaa kuulkaa kuulotaa hyvältä.Tarttisko lanseerata sellainen "Ultimeetsurin Mr Märkä Kalsonki"-kilpailu?
Ja voittajalle tissiä. Tai ainakin mehua ja keksejä.

Nyt alkaa kuulkaa kuulotaa hyvältä.Tarttisko lanseerata sellainen "Ultimeetsurin Mr Märkä Kalsonki"-kilpailu?
Ja voittajalle tissiä. Tai ainakin mehua ja keksejä.

TODELLAKIN.

Auttaa pisteenlaskussa, jos naama näyttää siltä että olisit juossut tehosekoittimeen ja osaat soittaa jotain instrumenttia.

TODELLAKIN.

Auttaa pisteenlaskussa, jos naama näyttää siltä että olisit juossut tehosekoittimeen ja osaat soittaa jotain instrumenttia.
En oo kovin vahvoilla, kun oon niin pirun nätti...Onneksi kotona on semmonen iso blenderi. Laitan kuvan vasta huomenna.
En tosin osaa mitään soittaakaan kunnolla, mutta 20 vuotta sitten osasin vähän kitaraa...lasketaanko ?

En oo kovin vahvoilla, kun oon niin pirun nätti...Onneksi kotona on semmonen iso blenderi. Laitan kuvan vasta huomenna.
En tosin osaa mitään soittaakaan kunnolla, mutta 20 vuotta sitten osasin vähän kitaraa...lasketaanko ?

Äkkiä se palaa mieleen kun soitat vain. Intohimolla voi paikata taitoa #ehhehe

Hiuskirurgien penkeissä on varmasti sisäänrakennettuna sellainen värähtelyominaisuus, jonka taajuus houkuttaa ujoimmankin pissahiukkaspisaran kohti ulkoilmaa. Tätä voi toki sitten itse edesauttaa diureeteilla.

Hiuskirurgien penkeissä on varmasti sisäänrakennettuna sellainen värähtelyominaisuus, jonka taajuus houkuttaa ujoimmankin pissahiukkaspisaran kohti ulkoilmaa. Tätä voi toki sitten itse edesauttaa diureeteilla.
Olen pohtinut samaa. Sekä myös vakiona löytynee penkinlämmitin. Koska joka kerta on sehi, pehi, kahi ja toinenkin kahi.

Olen kerran juossut helteellä nuorena poikana parturiin 2 km, kun oli pyörästä gummi puhjennut. Voi sitä hien virtaa, joka pojasta ulostautui, kun istahti suoraan penkille.

Back
Ylös Bottom