Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ensinnäkin, kaikki joilla on varallisuutta yli 500.000 euroa, olisi otettava kiinni ja vangittava. Tämän jälkeen omaisuus olisi takavarikoitava ja kiinniotetut myytävä afrikkaan huoriksi/orjksi.
Äläpä nyt heittäydy noin radikaaliksi. Futherillakin pelkkä vene kustantaa tuon 500k.

@Heatseeker eniten jäi kiinnostamaan, miksi juuri minun mielipiteeni kiinnosti juuri tästä tuotoksesta :D

Vähän nauratti, kivat karkkivärit, toivottavasti ei tarvii kuunnella uudestaan. Toi autotunen määrä ei oo mun juttu kyllä. Sinänsä en vastusta viihde/pop/mitään musiikkia ja tykkään monenlaisesta laidasta laitaan, kuten täälläkin on ehkä tullut ilmi.

Kyllä se vanha kunnon kommunismi olisi poikaa. Soinistä isä Aurinkoinen ja kaikilla hymy huulilla.

Noh noh. Mulle riittäis, että sillä käteen jäävällä rahalla oikeasti saisi jotain. Mitä väliä onko veroaste 6 vai 60 prossaa jos joku käärii sellaiset voitot pakollisista hyödykkeistä, että keskinkertaisella palkkatulolla on hankalaa tulla toimeen vaikka olisi kuinka tarkka ja säästäväinen?

Mä en pysty koskaan kuuntelee näitä biisejä mitä tänne laitetaan kun pitää aina ennakkoon soittaa sähkölaitokselle että laittavat lisää virtaa verkkoon.

Ei kai Timosta saa kommaria tekemälläkään :D

Tuosta varojen käytöstä tuli mieleen viime viikolta radiouutiset, joissa ensin kerrottiin että spr:n nälkäpäiväkeräyksen tuottoja käytetään auttamaan Syyrian sodan jalkoihin joutuneita....ja seuraava uutinen olikin: "Yhdysvallat antaa Israelin sotilasmenoihin historiallisen suuren avustussumman. Israel saa vuosittaisia avustuksia lähes 34 miljardia euroa seuraavien kymmenen vuoden aikana"
Pääsi kyllä pieni tirsk.

Ja hauskintahan tuossa avustuksessa on: "Rahat on käytettävä Yhdysvaltain valmistamien aseiden ostamiseen"

@Heatseeker eniten jäi kiinnostamaan, miksi juuri minun mielipiteeni kiinnosti juuri tästä tuotoksesta :D
No lähinnä ajattelin että täti voisi vaikka hieman järkyttyä.

Oli se aika huono.

Mä en pysty koskaan kuuntelee näitä biisejä mitä tänne laitetaan kun pitää aina ennakkoon soittaa sähkölaitokselle että laittavat lisää virtaa verkkoon.
Sulla onkin sen kokoset ne ämyrikaapit että sinne boksiin vois joku vihreiden äänestäjä muuttaa vaikka asumaan.

Viestejä tulee niin ettei vastaamaan meinaa ehtiä..

No lähinnä ajattelin että täti voisi vaikka hieman järkyttyä.

Oli se aika huono.

Viimeksi järkytyin musiikin saralla vuonna 1998 kun Metallica kehtasi tehdä coverin Nick Caven kappaleesta, mutta olen antanut sen nyt anteeksi kun uusin Metallican kappale oli aika jees. Mutta aika vaikea tehtävä kyllä.

@Heatseeker
350 suunnistajaa ensi yönä metsissä. Monikohan joutuu raadelluksi?
Saattaa olla sukkahousumiehillä reisivaltimot vaarassa.

WJ_boar_web_JO.jpg

Noh noh. Mulle riittäis, että sillä käteen jäävällä rahalla oikeasti saisi jotain. Mitä väliä onko veroaste 6 vai 60 prossaa jos joku käärii sellaiset voitot pakollisista hyödykkeistä, että keskinkertaisella palkkatulolla on hankalaa tulla toimeen vaikka olisi kuinka tarkka ja säästäväinen?
Kyseinen heitto oli heikko tarkoitus olla ironisen sarkastinen kuittaus miten kommunismia ollaan käytetty totalitaristisen diktatuurin työkaluna päämäärien saavuttamiseksi, ja Soini vihjauksena heikomman sosioekonomisen massan airuena, jolla on populistinen ratkaisu kaikkeen. Mutta taisi mennä vähän turhan moniulotteiseksi.

Korjaan asian, tässä teille tissit.

gynecomastia.jpg

Back
Ylös Bottom