MissFitless
kissanainen
Vaatis huomattavan paljon perehtymistä että voisin tähän järkevästi vastata.Missä kohdin olisi omasta mielestäsi eniten korjattavaa ja miten korjaisit sitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaatis huomattavan paljon perehtymistä että voisin tähän järkevästi vastata.Missä kohdin olisi omasta mielestäsi eniten korjattavaa ja miten korjaisit sitä?
Missä kohdin olisi omasta mielestäsi eniten korjattavaa ja miten korjaisit sitä?
Kai siinä nyt jotain huonoa oli jos meinasi irrota pitkä sylki?Vaatis huomattavan paljon perehtymistä että voisin tähän järkevästi vastata.
Äläpä nyt heittäydy noin radikaaliksi. Futherillakin pelkkä vene kustantaa tuon 500k.Ensinnäkin, kaikki joilla on varallisuutta yli 500.000 euroa, olisi otettava kiinni ja vangittava. Tämän jälkeen omaisuus olisi takavarikoitava ja kiinniotetut myytävä afrikkaan huoriksi/orjksi.
Äläpä nyt heittäydy noin radikaaliksi. Futherillakin pelkkä vene kustantaa tuon 500k.
Kyllä se vanha kunnon kommunismi olisi poikaa. Soinistä isä Aurinkoinen ja kaikilla hymy huulilla.
Mä en pysty koskaan kuuntelee näitä biisejä mitä tänne laitetaan kun pitää aina ennakkoon soittaa sähkölaitokselle että laittavat lisää virtaa verkkoon.
No lähinnä ajattelin että täti voisi vaikka hieman järkyttyä.@Heatseeker eniten jäi kiinnostamaan, miksi juuri minun mielipiteeni kiinnosti juuri tästä tuotoksesta :D
Sulla onkin sen kokoset ne ämyrikaapit että sinne boksiin vois joku vihreiden äänestäjä muuttaa vaikka asumaan.Mä en pysty koskaan kuuntelee näitä biisejä mitä tänne laitetaan kun pitää aina ennakkoon soittaa sähkölaitokselle että laittavat lisää virtaa verkkoon.
Tämä kyllä kannattaa kuunnella!
No lähinnä ajattelin että täti voisi vaikka hieman järkyttyä.
Oli se aika huono.
Saattaa olla sukkahousumiehillä reisivaltimot vaarassa.@Heatseeker
350 suunnistajaa ensi yönä metsissä. Monikohan joutuu raadelluksi?
Rohkeat miehet sukkahousuissa. Ei voi muuta sanoa kun hattua nostaa.Saattaa olla sukkahousumiehillä reisivaltimot vaarassa.
Kyseinen heitto oli heikko tarkoitus olla ironisen sarkastinen kuittaus miten kommunismia ollaan käytetty totalitaristisen diktatuurin työkaluna päämäärien saavuttamiseksi, ja Soini vihjauksena heikomman sosioekonomisen massan airuena, jolla on populistinen ratkaisu kaikkeen. Mutta taisi mennä vähän turhan moniulotteiseksi.Noh noh. Mulle riittäis, että sillä käteen jäävällä rahalla oikeasti saisi jotain. Mitä väliä onko veroaste 6 vai 60 prossaa jos joku käärii sellaiset voitot pakollisista hyödykkeistä, että keskinkertaisella palkkatulolla on hankalaa tulla toimeen vaikka olisi kuinka tarkka ja säästäväinen?