Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vannoin eilen itselleni, etten enää lue tähän asema-aukio -saagaan tms. liittyviä uutisointeja, mutta kuinka ollakaan aamulla en tätä enää paskalla istuessani muistanut.

En millään lailla hyväksy tämän jampan toteuttamia pahoinpitelyjä, eikä minulla ole mitään yhteyksiä tyyppiin tai hänen edustamaansa organisaatioon, mutta miltä tämä kuulostaa teidän korvaanne:

"Turussa etnisellä grillikioskilla tapahtuneessa välikohtauksessa Torniaista itseään puukotettiin reiteen, kun ulkomaalaistaustaiset kävivät vastarintaan. Heidän mukaansa Torniainen oli kaverinsa kanssa sylkenyt ja potkinut grillivaunua. Nämä taas arvelivat ”metelöintinsä” aiheuttaneen väärinkäsityksen." http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001264556.html

Lopetan kotimaisten uutislähteiden lukemisen.

Mä oon aina ihmettellyt että kun ne elokuvissa alkaa sekstailla keskellä maailmanloppua/zombeja/jotain, niin miks ne riisuu paidat?

varmaan samasta syystä ku krossfitmiehetkin reenaa ilman paitaa

näin telviisosta, viikonloppuna: järkytyin

ei TODELLAKAAN ollut asiallista käytöstä: paita päälle!

Meidän salilla sentään pukeudutaan hyvin, täällä on joku just pipo päässä. Ja paksu huppari. Kohteliasta. En kyllä haluais haistella sen treenikamppeita jälkikäteen.

Mielestäni ei tarttis olla paidatta missään ulkona, paitsi uimatilanteissa. Etenkään ruokakaupassa.
Siksi käynkin sisäruokakaupoissa...BOOM!

Mun mielestä kaikki (eritoten naiset) saa olla paidatta missä haluaa, ei ole minulta pois...päinvastoin. Toisaalta nykyään kun vaatteet on niin kireitä, ei muutenkaan jää juuri mielikuvitukselle varaa.

Siksi käynkin sisäruokakaupoissa...BOOM!

Mun mielestä kaikki (eritoten naiset) saa olla paidatta missä haluaa, ei ole minulta pois...päinvastoin. Toisaalta nykyään kun vaatteet on niin kireitä, ei muutenkaan jää juuri mielikuvitukselle varaa.

Lähinnä ei kiinnostais että joku käy hinkkaamassa puolialastonta itseään hedelmiin ja vihanneksin kurotellessaan pinosta ostettavaa.

Katseltavaa kyllä liikenteessä: check. En valita.

täällä on joku just pipo päässä

hatun pitäminen sisätiloissa ei ole myöskään asiallista

jokkut penteles syövätkin päähine päässä

käyttäytymissäännöillä

1) paita päällä
2) pitkäpulttuiset housut
3) sisätiloissa: Lakki, Päästä

pääsee jo pitkälle #asiallista,onely

Viimeksi muokattu:
Lähinnä ei kiinnostais että joku käy hinkkaamassa puolialastonta itseään hedelmiin ja vihanneksin kurotellessaan pinosta ostettavaa.

Katseltavaa kyllä liikenteessä: check. En valita.

Ei mua hirveesti lohduta, jos sillä hikoilevalla paidattomalla barbaarilla on se hihaton ja hikinen Gaspi siinä mahan ja banaanin välissä.
Toisaalta, pestään ja/tai kuoritaan ne kuitenni.

Yleinen palvelusohjesääntö kertoo miten käyttäydytään sekä ulko- että sisätiloissa. Sieltä voi tarkistaa jos on epäselvyyttä.

hatun pitäminen sisätiloissa ei ole myöskään asiallista

jokkut penteles syövätkin päähine päässä

käyttäytymissäännöillä

1) paita päällä
2) pitkäpulttuiset housut
3) sisätiloissa: Lakki, Päästä

pääsee jo pitkälle #asiallista,onely

Yleinen palvelusohjesääntö kertoo miten käyttäydytään sekä ulko- että sisätiloissa. Sieltä voi tarkistaa jos on epäselvyyttä.
Vieläköhän kuusamolaiset saavat syödä lakki päässä? Tämä oli yleisen palvelusohjesäännön yhteyteen liitetty kirjoittamaton sääntö. Toki koski vain ulkotiloja. Nykyisinhän nuokin säännöt on pilattu, esim. ulkona saa esiintyä ilman lakkia: ei ole asiallista, eikä varsinkaan sotilaallista.

Omalla salilla tämä on vahvasti läsnä. Mahdollisimman vähän vaatetta ja mahdollisimman kireitä asuja. Nykytrikoot on suunniteltu näemmä niin että ovat vain nimellinen peite.

Tilastotiede suoritettu, nyt helvetinkyytiä himaan pötköt-- syömään ja jalkajumpalle.

Back
Ylös Bottom