Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Spede-osaston keskustelujen perusteella näyttäisi, että valtaosa palstalaisten seksielämästä keskittyy kasvojen työntämiseen toisen alapäähän. Mä oon luullut että se nakkipiilo olis isommassa roolissa. Siinä voi sentään pussatakin samalla. Ainakin melkein aina, ja useammin jos on notkea.

Olenko palannut vuoteen 2006, vai onko teh Ultimecia todella taas aktivoitunut?

Olenko palannut vuoteen 2006, vai onko teh Ultimecia todella taas aktivoitunut?

lLxCoWM.jpg

Spede-osaston keskustelujen perusteella näyttäisi, että valtaosa palstalaisten seksielämästä keskittyy kasvojen työntämiseen toisen alapäähän. Mä oon luullut että se nakkipiilo olis isommassa roolissa. Siinä voi sentään pussatakin samalla. Ainakin melkein aina, ja useammin jos on notkea.
Joillakin taas seksielämä keskittyy toisten seksielämän laadun arvioimiseen näiden karvojen määrän ja pituuden perusteella. Varsin kiehtovaa.

Aika usein viikonloppu näkyy kyllä poskissa. Hyvä että joku osa ropasta vastaa hyvin rasitukseen.

187-188cm ja 68kilua, kuntosalijumppailulla lähes kahdessakymmenessä vuodessa saanut vakiinnutettua juuri ja juuri yli kasikymppiin
Mulla ei oo massan hankinta ollut kyllä ongelma. Kun alkoi treenaamaan säännöllisemmin, niin heilahti aika nopsaan yli ysikympin, ja pitkään oli 90-100kg välissä, mutta nyt kun elintavat on vähän repsahtaneet, niin alkaa olemaan vähän liikaa päällä.

Tulin juuri lenkiltä, ja mietin ottaisko Keisari kuuskutosen palautukseen, vai antaisko ihan levon tehdä tehtävänsä...

Nii sä teet himassa duunia ni tollee voi tehä. "Kone auki" niin työt on aloitettu :D

PS. Älytöntä mun mielestä torkutella, eihän siinä kuitenkaan lepäänny kun räplää tamäntästä torkkunappia!
Lopetin kans torkuttelu useampi vuosi sitten juuri siitä syystä, että vaikka se henkisesti on jees, niin kropalle se ei oikeasti ole jees.

Ei sitä nyt tullut torkutettua kuin 10 v :D

Jos joku erehtyy torkuttelemaan mun seurassa, voi puhelin parin torkun jälkeen löytyä jostain vähän eksoottisemmasta paikasta. Saatan varoittaa ensin.

:hyper:

Ite olin kiltti ja tajusin olla torkuttelematta silloin aikonaan. Ja taidanpa nytki ollu torkuttelematta. En oo ihan varma. Siis seuralaisen kanssa, itekseni toki torkuttelen...

Mun reaktioni on kyllä helposti tuo sama, että lähtee luuri aika vikkelään johonkin muualle makkarista, jos alkaa herätykset piippaamaan.

Ei oo muutenkaan mennyt ikinä mun jakeluuni, että mikä hemmetin idea siinä ittensä kiusaamisessa on, kun vois nukkua katkottomasti pidempään ja olla pirteämpi. Mutta ei, mieluummin huudattaa herätystä tunnin putkeen ja heräilee aina muutaman minuutin välein. Saisin itteni tolla niin hermoraunioksi, ettei mitään rajaa.

Mie en torkuttele toimistoaamuina. Silloin herään ekaan soittoon koska pakko. Etäaamuina pyrin aloittamaan duunit jo kuudelta, mutta koska ei oo pakko, niin saatan torkutella sitten niin pitkään kun sattuu huvittamaan.

Mä oon niin huonouninen, että useimmiten jo muutenkin herään ennen kellon soimista jännittämään sen pirinää. Saapahan nousta sängystä, kun häly tulee.

Mie en torkuttele toimistoaamuina. Silloin herään ekaan soittoon koska pakko. Etäaamuina pyrin aloittamaan duunit jo kuudelta, mutta koska ei oo pakko, niin saatan torkutella sitten niin pitkään kun sattuu huvittamaan.
Miksi et sitten vain nuku yksinkertaisesti pidempään? Tuo torkuttelu tekee vain kropalla ja päälle hallaa. Jos tiedät että etäpäivänä kuitenkin torkutat etkä nouse kuudelta, niin sama se nyt on nukkua 1-2h pidempään.

Onneksi ei ole vieressä koskaan ollut torkuttelijaa, tulisi varmaan aika nopeasti murhasyyte.

Meinasin ensin että oot käyny kaupoilla hakemassa vähän apua yönäköön, mutta et vissiin kummiskaan?

Toi on kyllä törkeetä, että joku epäilee etteikö saalista tulisi. Tässähän Putte, Jörgen, Nils, Pekka, Anette, Tuire ja Irmeli pyörii joka ilta tontilla.
En...ainakaan vielä. Tuo tötterö meni kivääriin jolla yritetään osua paffitaulun A-alueeseen.

Itelläkin oli tossa muutamana päivänä tapana herätä oudosti puolta tuntia ennen kelloa, vaikka normaalisti unta kyllä riittäisi paljon pidemmälle. Nyt kyllä taas nukkuu kellon soimiseen, kun on tottunut vähän paremmin nykyrytmiin. Jos viikonloppuna ei dokailisi ja tekisi 9-17 päivää, ei varmaan tarttis hetken päästä kelloa ollenkaan, mutta oon ajatellut, että mukavampi päästä aikaisemmin poies. Mukava myös dokailla välillä, niin aina on alkuviikon heräämiset helvettiä..

Mutta en taatusti sabotoi omia uniani pistämällä kelloa soimaan tarvittavaa aikaisemmin, vaan nukun tyytyväisenä ja mielellään mahdollismmaan yhtäjaksoisesti sinne asti kun saa nukkua.

Eipä muuten mennyt juoksulenkki hukkaan kun reitin varrelta löytyi Seiko. Näyttää olevan ihan titaanirannekkeet ja kaikki.

Paljonko, kuntit, tuosta kehtaa pyytää Vermon parkkipaikalla?

Back
Ylös Bottom