Fuck. Shit.
Piti olla ysiltä Kouvostoliitossa. Olin Sipoossa.
Piti olla ysiltä Kouvostoliitossa. Olin Sipoossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisköhän sitä varata taas hotelli kuoppijosta viikonlopuksi syssylle. Hauska paikka temuta.
Apteekkaria jo vähän ikävä.
MITÄ! MITEN ON NÄIN PÄÄSSYT KÄYMÄÄN!? Olen hieman pettynyt ja että vielä toiselta kadulta, ei kai kaukana? Kuopio on siitä hauska paikka, että joka kuppila on samalla kadulla vieri vieressä. Ainakin ollut :( Pariin vuoteen en ole käynyt, joten kyllä se puijo taas kutsuu.
Noin sadan metrin päässä vanhasta paikasta sijaitseepi. En ole käynyt vielä testaamassa. Pitiköhän tänä viikonloppuna?
Minun piti herätä 5.45 mutta torkuttelin 7.55 asti. Tasan 8:lta aloitin työt.
Minä poika nukuin about 10 tuntia, kun tuota univelkaa tuntuu olevan kertyneen...

Siis epäileekö joku etteikö sitä ennemmin tai myöhemmin saada? sanmig on erikoistunu noihin houkutusääniin...Siinä pojille possujahtiin jos vaikka saisitte saalista: http://www.afg-defense.eu/hunting-equipment/wild-boar-call-zub./
Osui vaan sopivasti silmään kun tutkailin kaasuaseita sun muuta krääsää.
Aivan välttämättömiä hankintoja.Kaiken maailman härpäkkeitä!

Siis epäileekö joku etteikö sitä ennemmin tai myöhemmin saada? sanmig on erikoistunu noihin houkutusääniin...
Aivan välttämättömiä hankintoja.