Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisköhän sitä varata taas hotelli kuoppijosta viikonlopuksi syssylle. Hauska paikka temuta.

Apteekkaria jo vähän ikävä.

MITÄ! MITEN ON NÄIN PÄÄSSYT KÄYMÄÄN!? Olen hieman pettynyt ja että vielä toiselta kadulta, ei kai kaukana? Kuopio on siitä hauska paikka, että joka kuppila on samalla kadulla vieri vieressä. Ainakin ollut :( Pariin vuoteen en ole käynyt, joten kyllä se puijo taas kutsuu.

Kulman takana Kauppakadulta. Eli jos olet siirtymässä Ale Pubista Maljaan ja tasapaino heittää hieman vasemmalle, niin päädyt uuteen Apteekkariin. Hienosti sisustettu, iso baaritiski, löhönojatuolejakin muutama, karaokekoppi, nätit portsarit, pikkuinen tanssilattia. Musiikkivalikoimassa ei edelleenkään Metallicaa tai Motörheadia.

Tule viikon päästä. Meillä on (kai) miitti.

Noin sadan metrin päässä vanhasta paikasta sijaitseepi. En ole käynyt vielä testaamassa. Pitiköhän tänä viikonloppuna?

Ei vielä, koska huom huom huom MIITTI vasta viikon päästä.

Minun piti herätä 5.45 mutta torkuttelin 7.55 asti. Tasan 8:lta aloitin työt.

Nii sä teet himassa duunia ni tollee voi tehä. "Kone auki" niin työt on aloitettu :D

PS. Älytöntä mun mielestä torkutella, eihän siinä kuitenkaan lepäänny kun räplää tamäntästä torkkunappia!

Kaks viikkoa etäilyä takana ja vielä yks eessä. Sit en tiijä etäilenkö, meenkö toimistolle vai joudunko helvetinvirastojen asiakkaaksi.

Juu ei o järkeä torkuttaa mut väsytti niin jäätävästi etten päässyt sängystä ylös... onneks vkoloppu.

Minä poika nukuin about 10 tuntia, kun tuota univelkaa tuntuu olevan kertyneen...onneksi nyt on korot alhaalla.
Työt ajattelin aloitella tässä näillä näppäimillä.

Opintohommissa kerrankin järkeä, kävin luennoimassa muistisairauksista kentällä, kohderyhmäkin oikea ja saavutettiin edes hyvä mieli. Ja söin jätskin homman päätteeksi torilla.

Olen aika hyvä syömään makeaa. Mutta nutella pizza oli jo aika imelä kokemus. Screenshot_20160916-133457.webp

olut

ja kaupan päälle toinen helppo sana lausua: humalassa

jääkaappi

Mutsilla hyvän aikaa jo pettäny kaikki jaloista selkään ja joutui irtisanotuksi kun ollut kuntoutuksessa eikä ole pystynyt työskentelemään liian pitkään aikaan. Ikä painaa ja uutta työtä olisi vaikea löytää. Työ ei myöskään ole enää ollut mieluista kun kivut on kovat eikä työskentelystä tule mitään. Oli suoraan sanottuna kusessa.

Noh, sairaseläkettä on kovasti yritetty hakea, mutta mukamas jotkin työkyvyn rippeet on vielä puristettavissa. Eilen tuli päätös missä huomioitiin työkykyisyys niin vähäiseksi ettei enää pysty kaupanalalla työskentelemään.

Mutsille annettiin upea mahdollisuus: saa uudelleenkouluttautua haluamalleen alalle, jonka aikana hän saa sairaseläkkeen +33% ja matkakustannukset.

Että voinkaan olla näin ilonen. Mutsi aina katunut sitä ettei kouluttautunut, eräänlainen taiteilijasielu kun on, ja saa siihen nyt täysin uuden mahdollisuuden tuolla iällä! Parasta mitä vähään aikaan käynyt. :oujee:

Siis epäileekö joku etteikö sitä ennemmin tai myöhemmin saada? sanmig on erikoistunu noihin houkutusääniin...

Aivan välttämättömiä hankintoja.

Meinasin ensin että oot käyny kaupoilla hakemassa vähän apua yönäköön, mutta et vissiin kummiskaan?

Toi on kyllä törkeetä, että joku epäilee etteikö saalista tulisi. Tässähän Putte, Jörgen, Nils, Pekka, Anette, Tuire ja Irmeli pyörii joka ilta tontilla.

Back
Ylös Bottom