Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@sanmig näppäsi meikämandoliinista viime vkonloppuna niin edustavan kuvan että se on pakko laittaa esille.

TJAKONJ.jpg

hästäk possujahti

View: https://www.instagram.com/p/BIRsP_rj2SQ/?taken-by=niilo222&hl=fi

Katos, tohtori Sykerö.

Meikäläisen seitinohut nilkkatulehdus taitaa parantua sopivasti ennen viikonloppua. Mitä rientoja tuota keksiikään.

Piti tänään laskea (ei enää muista) minkä ikäinen on. Tuli #vanhaolo, vaikka ikääntymispäivään on vielä viikkoja.

5:57, 1500m. Vittu että on rankkaa, toi oli ihan helvetin hyvä juoksu mulle malliin tähdet ja muut avaruuskappaleet oikeinlinjattuna. Samoihin pitäs päästä polamkin kuntokokeissa niin, että vielä ketteryyttä, leukoja ja penkkiä suoraan putkeen ei perkele :yäk:

Istu alas, minulla on sinulle huonoja uutisia. Ikävöimääsi Apteekkaria ei enää ole. Samalla nimellä kyllä löytyy kapakka toiselta kadulta, on kait niissä jotain samaa, osa henkilökunnasta luultavasti. Ehkä asiakkaatkin :D
MITÄ! MITEN ON NÄIN PÄÄSSYT KÄYMÄÄN!? Olen hieman pettynyt ja että vielä toiselta kadulta, ei kai kaukana? Kuopio on siitä hauska paikka, että joka kuppila on samalla kadulla vieri vieressä. Ainakin ollut :( Pariin vuoteen en ole käynyt, joten kyllä se puijo taas kutsuu.

Siis ihan kynää ja paperia käyttäen? Kö?

Melko old school.
Hoho, ainakin pari vuotta sitten, vielä Firmassa tehtiin paperille ihan kynällä. Vaikka muutama satku miltsi ja ylikin nyt pistettiin sellaiseenkin ohjelmaan, jotta ne vois saada sähköisesti naputeltua, mutta ei se muutama satamiljuunaa riittänyt toimivaan ohjelmaan, joten urani loppuvaiheilla tehtiin sitten tietenkin, paperilla ja sähköisesti :D

Back
Ylös Bottom